Gjest Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Leste ma kunne kjenne på magen v symfsen om man hadde en liten kul der.. at man var gravid i uke 3-4? http://www.ung.no/oss/graviditet/14174.html føler en liten kul der jeg..! Flere?
Gjest Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Ja, jeg kjenner det!! Betyr det at jeg kanvære gravid?
magica fra tryll Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 I uke 3-4 har jo knapt frøet festet seg i livmora,og er ca 0,5 mm stort, så dette tror jeg ikke stemmer. Når hun sier tidlig i svangerskapet, mener hun nok ikke SÅ tidlig;)
SAE + MAE <3 Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Enig med Magica fra tryll, at du kan kjenne det på magen fra uke 3-4 er jeg rimelig sikker på at man ikke kan... Var nok ikke så tidlig hun mente... hehe
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Vanligvis først når man er ca 10-12 uker på vei at man kan kjenne livmoren over symfysen/skambenet. Dersom man er flergangsfødende kan man noen ganger kjenne noe før. Så uke 3-4 er nok utelukket. Man kan nok bli litt oppblåst i nedre del av magen, men ingen kul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå