Gå til innhold

I dag er vesla 1 år!!!! :-)


Alva♂️♂️♂️♀️

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagen lille vennen min :-) Utrolig at tiden har gått så fort, tenk 1 helt år allerede! Fra en stor liten nyfødt bylt som bare kunne sutre, bæsje og spise, til ei lita og nett liten 1 åring som kan gå, si noen ord, le, gi kos, peker og er full av nysgjerrighet og oppdagelseslyst. Er mye som skjer første året ja, blir jo rent sentimental selv om jeg er sjeleglad for at hun er blitt så stor og at vi nå for godt er ferdig med å ha baby. I dag skal det i hvertfall feires her for lille skjønningen min :-)

 

For anledningen har jeg lagt ut et lite bilde av henne for dem som vil se, hun er nesten 11 mnd på bildet, dem fra i dag har jeg ikke rukket å legge over enda ;-)

 

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/576034/offset/0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen til lille, skjønne jenta:) Kos dere og ha en flott dag og feiring av vesla:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelig hun var:) Gratulere så mye !!

Min fylte 1 den 4.august.Syntes tiden har gått fort,emn synes samtidig det er godt også..:) Ferdig med baby her også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :-)

 

Vi satser på fin feiring ja. Nå er i hvertfall huset rent og pent, alle kakene ferdig, så nå er det ikke mye igjen annet enn å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! Husker godt da du venter henne, at du skulle få ei jente. Så uvirkelig det var. Kjente Meg så godt igjen I forhold til da jeg vente snuppa som nå er 22 mnder gammel. Er artig med ei lita snuppe ja:-)

Og jeg må si at hun er et veldig vakkert barn Alva:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :-)

 

Ja, det var veldig rart med jente i starten, men så var det jo ikke store forskjellen egentlig. Baby er baby liksom ;-) Nå derimot merker jeg det litt igjen, at det er rart og anderledes med jente. Hun virker veldig jentete av seg (mens alle tre guttene på denne alderen lå på gulvet og kjørte med biler og sa brrrm-brrrm, bare ser hun på bilene og brødrene som leker med dem og går heller til lekekjøkkenet eller dukken sin. Skulle jo nesten tro at med kun en dukke og haugevis av biler og andre "gutteleker" som hen hele tiden har sett brødrene leke med vill hun heller velge dette, men nei), og fikk masse dukketing osv i dag, til og med rosa gå-bil, hehe... Plutselig er stuen full rosa leker, dukker, dukkeseng osv, helt rart. Må si jeg føler meg priviligert som får lov til å oppleve begge kjønn, det ER noe eget med å få lov til det synes jeg (mener ikke å støte noen med det utsagnet, er bare hvordan jeg føler det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuelra so masse med dagen til store jenta=)

 

Og guri kor herleg ho er =)=)nydeleg....Håpa ho har kosa deg supermasse=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en flott dag, hun gikk rundt og pludret og flørtet med alle gjestene sine, hehe... Spesielt farfaren har hun et god-øye til. Skjønte med en gang hva en presang var og pakket ivrig opp, og lekte med alt hun fikk, til gjestene sin fornøyelse (ja, ikke klærne hun fikk da, men lekne ;-)).

 

Litt pussig egentlig, for hun var en veldig sjenert mammadalt som ble hysterisk om jeg gikk så mye som ett skritt unna henne, eller hylte nesten om noen andre enn vi i huset kom for nær henne. Andre fikk knapt se på henne uten at hun ble engstelig. Så snudde det helt når hun bikket 10 mnd av en eller annen grunn. Nå er hun kjempeutadvent, satt fint i stolen når vi sang bursdags-sangen til henne (som en liten primadonna mente oldemoren), så på alle som sang, og strålte av all oppmerksomheten. Før hadde hun blitt livredd, nå elsket hun å være midtpunktet. Må si jeg er gald for forandringen, litt enklere med en unge som går til alle og liker oppmerksomhet enn omvendt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...