Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Mannen min er innlagt på psykiatrisk avdeling. Han brøt visst helt sammen på jobben. Er i sjokk jeg nå alt har virket så flott, han har vært lykkelig hele tiden og spesielt etter at vi fikk første barnet for 3 måneder siden. De vil ha meg opp der. Huff. Er så usikker på hvordan han vil reagere. Noen som har opplevd det samme med sine kjære eller seg selv? Tusen takk for svar.
Uro4 Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 ingen råd og gi...Ville bare gi en klem og ønske deg lykke til <3
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Alltid, uten unntak, er det noen som må fable om forumtroll.. Bah - er det noe JEG er lei av, så er det nettopp det. INGEN historier som kan være virkelige i enkeltes øyne.. Trøsteklem og lykke til til deg HI!!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Hva f**** mener du med det anonym 11.52. Man kan faktisk virke lykkelig utad, men slite inni seg og brått bryte sammen. HI, ikke bry deg om henne. Har dessverre ikke noen gode råd annet at du må høre på legene. Kan være noe så enkelt som en fødselsdeprisjon, menn kan også få det. Sender deg en stor klem
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Det beste er og møte opp og samarbeide. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 jobber han når han er innlagt på psyk ? lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Hei HI Jeg ville tenkt på samme måte som hvis han ble lagt inn på et somatisk sykehus. Han har blitt syk og trenger samme støtten som han hadde hatt behov for med andre sykdommer/skader. Jeg ville bare vært der for han, vært en alliert sammen med han om det som skjer fremover og støttet han. Du kan også be om en samtale med noen på avdelingen og høre hva de anbefaler deg. Håper at det går bra med mannen din etter hvert, det er nå godt at det han sliter med vil komme ut nå da, så kan dere jobbe dere gjennom det sammen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #9 Skrevet 13. august 2010 Lykke til=) Klemmer til deg=) Har faktisk og slitt voldsomt i sommar,men ikkje vist det offentleg....Lurte på om eg skulle snakka med ein psykolog....!!!! tenker masse på deg no,og ynskjer dekan masse lykke til....
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #10 Skrevet 13. august 2010 Det er nettopp slike ting som dette man ikke bør nevne her inne, for da vil det bli ropt forumtroll med en gang, og man sitter igjen med en følelse som er dårligere enn det var i utgangspunktet. Vil bare si at jeg tror deg! Håper dette ordner seg for dere. Du er kanskje allerede dratt for å være med han, og hvis ikke synes jeg du burde gjøre det. Sammen er man sterke, og kjærlighet overvinner alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå