Gå til innhold

kamilla kvarsvik.. kristine mossing


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hva er så spesielt med disse personene? jeg ser at de støtt og stadig blir pratet om.

 

og jeg skjønner ikke hvorfor.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynne rmed Kamilla; veslevoksen lita berte som er så heldig og ha RIKE foreldre. Så dermed kan hun ha et pent stort hus og bruke masse penger på det. Gifta seg veldi ung og har fått to barn..

Silikompupper oh hele den pakka der.

 

Mossing: Hun kan man ikke annet enn le av. Hun har silikonpupper og lipper. Hun tror hun er modell, melder seg på miss Norway og i det hele tatt er hun selv overbevist om at hun har stil og i følge seg selv er hun HOT.

 

Hun lever på os men både hun og barnet går i dyre merkeklær. Hun er sammen med faren, eller hun var ivertfall det, mens hun mottok os...Hevdet at hun hadde en egen avtale med NAV...he,he! Damer er bare helt grusom, hun behandler alle rundt seg som slaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mossing er poppis fordi hun faktisk er veldig spesiell, og folk på en måte ler av henne.

 

Når det gjelder Kvarsvik, er mange så opptatte av henne fordi de er MEGA MISUNNELIGE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki..

 

har sett så mye om disse to på denne siden men jeg vet ikke noe om de selv. så da måtte jeg bare spørre når jeg så ENDA en tråd om frøken kvarsvik. så jeg måtte bare lage enda en selv! hihi

 

men, få overgansstønad når man er sammen med barnefar?

da må den avtalen være spesiell. og urettferdig! jeg har vært alene siden fødsel. prøvde igjen med bf i 2 mnd. og i de to mnd mottok jeg ingenting.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja hun er kjempe nydelig :)

 

det syns jeg kristine også har blitt i det siste.

hun kler det lange brune håret. og hun virker ikke så "gal" lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...