Dukkehuset Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Jeg lovet meg selv at jeg skulle slutte å røyke da samboeren min var klar for barn... Har lest Allen Carr sin bok Endelig ikke røyker... Den hadde ikke så veldig god effekt på meg.. Noen andre som skal slutte? Trenger litt motivasjon her jeg sitter...
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Eneste motivasjonen du trenger er babyen din!
Dukkehuset Skrevet 13. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2010 Ja, jeg slutter i det jeg blir gravid... Har røykt i ti år, men vet at jeg kommer til å slutte.. Men jeg har lyst å slutte før jeg blir gravid, og det er der jeg sliter litt
På'n igjen! Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Røyking kan gjøre det vanskeligere å bli gravid, så har du veldig lyst til å bli gravid er jo det en motivasjon i seg selv! Dessuten tar det jkanskje noen uker fra du blir gravid til du faktisk finner ut av det, og hvis du slutter før du blir gravid slipper du å ha dårlig samvittighet for å ha røykt med baby i magen....... Det blir ikke enklere å slutte om en måned eller tre, så stålsett deg nå og legg vekk røyken i dag!! I dag er røyken din venn, i morgen din fiende...var selv periode- og festrøyker i mange år, men etter to svangerskap og ammeperioder er røyk bare skikkelig ekkelt!!
GoodFeeling Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Hei 86-modell !! Jeg har vært røykfri i en dag nå !! Det føles bare så bra Når jeg blir litt røyksugen så finner jeg på ting å gjøre i huset for eksempel... Dette klarer du å !!)) Masse Lykke til !! ;O)))
~ Kali ~ Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Jeg røyker ikke da, men jeg snuser. Og jeg klarer ikke gi den opp. Har prøvd å slutte flere ganger nå og sier til meg selv, dette er siste boksen. Men nei, jeg løper å kjøper ny boks neste dag for da er jeg så sugen på snus. Jeg klarer å la være å snuse en god del av dagen, men når jeg kjeder meg er alt jeg klarer å tenke på : nå hadde det jaggu vært godt med en snus. Jeg har klart å kutte ned litt, snuser som regel bare når jeg kjeder meg. Klarer meg fint hjemme, men på jobben er det omtrent umulig å la være! Har bestemt meg for å slutte før jeg blir gravid, men føler det kommer til å ta litt tid :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå