Gå til innhold

noen fra Bergen her:-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg er også fra Bergen, og gleder meg over å gå med min første i magen. :) Jeg er 27 år, og mannen er 31. Spennende tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi bor i Øygarden, jobber begge to i Bergen. Jeg er 27 og mannen er 32. Dette blir min første, og terminen er foreløpig 20.februar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei. Vi er fra fana, jeg er snart 31 og smaboer er 33. Men no bor vi i Nord- Trønderlag. Samboer går på skole her. Litt trist at vi ikke bor i næheten av familiene våre no. Men det skal bli godt å flytte ned igjen om 1.5 år. hehehe. Dette er vårt første barn, så dette blir spennande. er i dag i uke 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da kommer jeg og inn her :)

Fikk termin 27 jan av legen, men følte på meg aqt det var feil og fikk 5 feb på UL på fredag. Er faktisk fornøyd med det :)

Jeg er 28 og sambo er 29. Vi venter nr 2 :)

Har lille Philip fra før (10.06.09)

Bor på Hjelteryggen på Sotra og jobber på Haakonsvern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Eg har fått termin heilt i begynnelsen av mars - men var innom februarterminklubben - og fann ut at her var det mange frå Bergenvest. Sjølv er eg nyflyttar til Kleppestø, 29 år, - og meg og min sambuar ventar no vårt første barn. Så er det andre enn meg som er "einsame gravide" i Bergenvest - og hadde hatt lyst til å treffast??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

Eg bur ikkje i Bergen no, men kjem til å flytte til kjærasten i Bergen når eg får fødselsperminsjon i begynnelsen av februar. Er 17 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...