Gå til innhold

Hva synes dere om Skeidar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er billig eller dyrt? Hva slags stil synes dere de har? Hvem handler der? Hadde en heftig diskusjon med svigermor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Skeidar er rimlig og har stil som passer gjennomsnittet. Dvs det de har ikke det helt spesiellle, men noe for enhver smak. Skikkelig design-stil må man gå et annet sted etter.

Skrevet

Enig med deg! Svigermor mener at det har blitt såååå lekkert med masse designmøbler. Så jeg tenkte jeg skulle spørre her i tilfelle hun hadde rett :-)

Skrevet

Enig i svaret over her, men skeidar har bo consept da, det anses som litt mer eksklusivt.

Skrevet

Vel jeg må si at jeg liker Skeidar ekstra godt denne uken... :P

 

Jeg så på noen hagestoler som var på 50% salg, siden det ikke sto noen pris spurte jeg hva de kostet og fikk opplyst at de kostet 500,- på fullpris, og at de nå kostet 250,-. Så det ble til at jeg tok 2 stykk, I kassen spør jenta som jobbet der om de var på salg, og jeg sa ja, det er de som står der borte til 50%. Ok det blir 250,- sier hun. Jeg svarer at jeg skal ha to stykk. Hun svarer at ja 50% er halvpris. Så det blir 250,- for begge to...

Jeg ender opp med å trekke kortet og ta med meg stolene uten noe mer om og men.

Ser på kvitteringen at hun har slått inn 2 stoler (som har gått inn på tilbudspris, 250,- pr stykk), og deretter slått inn 50% rabatt.

 

Jeg er mer enn fornøyd, det er ikke ofte at 50% av 500,- tilsvarer 125,- :o

Skrevet

Jeg synes de er kjedelig og lite oppdatert. Tror faktisk jeg aldri har kjøpt noe der og det jeg har sett av pynteting er stort sett billig dritt beregnet på å skifte ut ofte og etter moten.

Skrevet

Skeidar sine største varehus fører jo et merke som heter boconsept. Der er det veeeeldig mye stilig. Var der vi handlet møbler til huset vårt. Men en ordinær Skeidar butik er ikke akkurat noe å rope hurra for. Og det er ikke servicen heller. Blir ikke noe mer boconcept på oss for å si det slik.

Skrevet

Ja, de har vel som de fleste noe som er fint og noe som ikke er det. Vi kjøpte spisestue der i vinter i serien konvall. Og skjenken som hører til denne har jeg fått utrolig mye skryt for. Tror knapt det er noen som har vært innom som ikke har sagt at den er kjempefin og hvor har jeg kjøpt den. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...