Gå til innhold

Hjelp, det stikker nederst i magen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistenker er gravid, fikk positiv gr test men er noen dager til tante rød skal komme..

Idag stikker det nederst i magen, føles som dyp stikking, ikke så mega vondt men føles veldig rart.. Hva kan det være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig når du er gravid.

Skrevet

Hvorfor sier du at du mistenker at du er gravid? Om du har fått en positiv test så er du jo gravid.

Skrevet

Fordi jeg fikk negativ test igår..

Skrevet

10:21

Husk, mange er redd for å være kjemisk gravid, det er en stor skuffelse å ta.

HI:

Er slik jeg hadde det kort tild før IKM, trodde selv det bare var pga IKM, men det var vist pga graviditet her. Om du ikke føler deg sikker på siste testeen, så ta en ny på IKM dagen :) viser den positiv også, så skal du nok slå deg til ro med at du er gravid :)

Skrevet

Kan bare si det føles ikke som PMS eller noe, føles veldig som "kniv" eller noe..Litt vanskelig å forklare.. Ikke så brutalt da men det kom nå etter jeg gikk en stund, nede med skambeinet ...Ja er bekymret for kjemisk graviditet..:(

Skrevet

Så tidlig skal du jo være heldig med konsentrasjonen i urinen du tar testen på og da er det jo ikke noe som helst rart at du kan få negative tester innimellom om du tester flere ganger.

Når man har fått en positiv test så lar man det være med det og er glad for at man er gravid.

Stikninger i livmora og området rundt er helt normalt når man er gravid.

Skrevet

Takk:)

Bare lurer på om det kan være tegn på kjemisk graviditet også eller SA..

Skrevet

Kan være en kjemisk graviditet, slikt vet man jo ikke før det går en stund.

Men det med stikkingen:

Selv hadde jeg noen fæle stikkinger i starten av svangerskapet mitt, mellom uke 3-5, noen var så vonde at jeg krøp meg sammen. Når legen bekreftet graviditet, så fortalte jeg om stikkingene, og han sendte meg til gyn.undersøkelse, der tok de sjekk og UL, bare for å se, viste seg at livmora lå litt på klem bak blæra, og det var grunnen her. Ettersom livmora vokser, så blir det (rart å si det) bedre plass! for livmora kryper seg bedre over blæra :)

Det beste å gjøre, er nok å ta en ny g-test på ikm dagen, få legen til å ta test, og fortelle om stikkingen! Er du ikke gravid, så kan det være en fordel med en utredning på det, bare for å se om alt er som det skal.

• 3 år senere...
Skrevet

hva i all verden er kjemisk graviditet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...