nr2-imagen:) Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Var sikker på jeg var gravid... fikk positiv el test, fikk masse sympomer etterpå. Fikk en liten blødning 9dpo. testet negativt 10dpo. Trodde TR kom selv om d var litt tidlig. Men nå har jeg blødd bare LITT i 3 dager! Bruker ikke være slik...????? Noen som har vært borti lignende?
gulda Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Jeg er midt i det. Så frustrerende! Har også fått litt i 3-4 dager, men kommer ikke i gang. Har en del gravid-symptomer, men de kan sikkert dukke opp i forbindelse med mensen også. Har ikke testet, så burde jo det. Men veldig forvirrende! Vet at ømme pupper f.eks er vanlig ved mensen. Men hva med tydelige blodårer? Og i dag fikk jeg stikkinger helt ned i siden også. Er det vanlig ved mensen? Spør fordi jeg ikke aner -pleier ikke å studere puppene så veldig til vanlig, men prøver å tolke hva som skjer nå, he he. Håper vi finner ut av det, og at kroppen ikke lurer oss mer.. Lykke til! Håper du er gravid og at alt er bra )
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Kan være du har testet for tidlig. På 10 dpo er det ikke mange som tester positivt. Hvor mange dpo er du nå? Ville nok tatt en ny test ja.. Om du har sluttet på hormonell prev. for ikke så lenge siden kan det også være årsaken til andreledes mens..
Mamman til Sofia:-) Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Jeg har det akkurat på samme måte.. Var nesten som å lese noe jeg kunne skrevet.. Var helt sikker på at jeg var gravid jeg og, vonde pupper og alt som det var sist jeg ble gravid(endte i SA). Har blødd litt i 2 dager, veldig rart det der.. Men har ikke optimismen med meg her merker jeg, sikker på at TR kommer for fullt, selv om jeg håper av hele mitt hjerte at den ikke kommer....
*tru* Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Jeg har det på samme måte.Testet svakt positivt på CB, men som jeg har skjønt i ettertid så er ikke det noe tegn på graviditet. 3 dager over IKM begynte jeg å blø. Men mye mindre enn normalt, og kun i 3 dager. Hadde mange symptomer, og følte meg gravid. Det har jeg ikke gjort med de to første barna mine. Ett av symptomene var at jeg tisset MYE. Og selv om jeg nå er innforstått med at jeg ikke er gravid, fortsette jeg å løpe på do. Føler alt jeg drikker går rett igjenom. Veldig frustrerende. Kan jeg ha vært gravid og hatt en SA, men symptomene henger i enda?? Frustrerende dette....
~ Kali ~ Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Jeg har testet negativ hele veien, men hatt mange symptomer. Mesteparten er borte nå, men føler meg fortsatt uvel, trett,sliten og springer ofte på do, slik som du også har *tru*. Har også hatt noe som føles som stikking nede ved livmor og ubehag på høyre side. Vet ikke hvordan jeg skal forklare hva det på siden føles ut som, men ubehagelig er det hvertfall.. Men jeg fikk mensen 1 dag over IKM, den kom og gikk som den ville i seks dager.
*tru* Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Ja, Lena89 - prinsesse06+1pp, det er frustrerende hvordan vi blir lurt av alle disse symptomene. Jeg også hadde/har flere symptomer, slik som deg. Feks større pupper. Samboeren min som merket det, og han var meget førnøyd, hehe... Skal tydeligvis ikke så mye til for å glede han, hihi.. Ellers har jeg vært sliten, ustabil fordøyelse, oppblåst, murringer og vondt helt nede på sidene(eggstokkene??) osv, osv.... Etter neste el skal jeg ignorere alt som kan ligne på symptomer. Slipper jeg å bli så skuffet når det viser seg å bare være innbildning. Lykke til i neste pp Lena89 - prinsesse06+1pp
~ Kali ~ Skrevet 13. august 2010 #9 Skrevet 13. august 2010 Jeg er oppgitt allerede.. Er klar for sengen kl syv om kvelden. Har aldri vært sånn før. Da har jeg vært våken hvertfall 12 og da legger jeg meg bare av ren fornuft, ikke fordi jeg er trøtt og sliten. Nå holder jeg meg bare våken fordi det går noe på tv som jeg vil se Men er veeeldig klar for sengen kjenner jeg! Ligger på sofaen og gjesper i hytt og pine. Er faktisk så trøtt at bare å gå på do er et ork. Utsetter det så lenge jeg kan ..hehe
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 13. august 2010 #10 Skrevet 13. august 2010 Jeg hadde det sånn forrige uke, ventet mens som aldri kom i gang, bare sparsomme blødninger og spotting - og det viste seg å være graviditet for min del Jeg fikk ultrasvak positiv test 10dpo, negativ 11dpo og positiv 13dpo så alt er mulig tydeligvis
~ Kali ~ Skrevet 13. august 2010 #11 Skrevet 13. august 2010 Jeg har nå hatt mensen av og på i 6 dager så jeg er ganske så sikker på at jeg ikke er gravid.. Endelig ferdig med å blø så nå satser jeg mest på at det skjer denne mnd. Huff, vil så gjerne være gravid
Carina har to små gull Skrevet 13. august 2010 #12 Skrevet 13. august 2010 Jeg hadde det slik nå.... blødde fra 9-10 dpo og så slutta det opp. Var ekstremt lite som kom. Jeg er gravid.
nr2-imagen:) Skrevet 14. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 14. august 2010 åå så gøy!! Jeg har et lite håp enda.. Nå har jeg sluttet å blø. Er nå 12dpo. blødde bare litt i 3 dager. Var ikke mye! Laaaangt fra vanlig mens blødning! Hadde d faktisk slik da jeg var gravid me lillemor Men da blødde jeg litt tidligere.. rundt da egget må ha festet seg.. Men jeg skal vente med å teste til imårgen. Er såååå spent!! Håpe håpe!!!!!! Lykke til dere andre som har d på samme vis
*tru* Skrevet 14. august 2010 #15 Skrevet 14. august 2010 Oj, dette gir jo kanskje litt håp... Er helt stoppet opp å blø, etter ca 4 dager med små mengder. Hvertfall iforhold til den fossen jeg normalt har. Men det er skummelt å håpe for mye.... Har nå akseptert at det må bli neste pp, som om jeg er gravid nå, så er jo det bare en KJEMPE FIN OVERRASKELSE.... Sitter på jobb nå, og kjenner at jeg bare har lyst hjem og teste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå