Gå til innhold

For en herlig mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg har. I går var jeg ekstra trist og hormonell. Da la han meg på sengen, hentet en bok og leste for meg i timevis mens han kilte meg på ryggen. Det er et prakteksempel på hvordan mannen min faktisk er som person. Vi kan klage mye på mannfolkene våre, så jeg synes det var på sin plass med litt ros. Jeg er rett og slett fryktelig heldig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er faktisk så begavet at han klarer å holde boken med én hånd, og kile meg på ryggen med den andre.

Skrevet

Helt enig! På tide med litt ros også!

Og for en herlig mann du har!! :D

Min er også veldig flink å ta vare på meg om jeg har dårlige dager. Da lager han middag, finner pledd til meg, ber meg gå å ta på meg pysjen o.s.v. Bare diller med meg. Og hver eneste dag forteller han hvor høyt han elsker meg og hvor vakker han syns jeg er. Jeg er så heldig... Har funnet mannen som får frem det beste i meg :)

Skrevet

Så herlig! Det føles så fantastisk godt. Man skal virkelig ikke kimse av slike mannfolk og slik kjærlighet.

Vi har vært sammen i 11 år nå og har det fortsatt helt fantastisk. Selvsagt er vi uenige til tider, men krangle gjør vi så og si aldri. Han er sikkert full av feil, men herregud så skjønn han er :)

Skrevet

Så herlig mann du har!

Jeg har også et prakteksemplar av en mann! Som muntrer meg opp når jeg er nedfor og gjør alt for meg... :-)

Så det finnes virkelig herlige menn der ute!!! :-)

Skrevet

Det er så godt og inspirerende at det er mange som faktisk er skikkelig fornøyd med mannen sin :)

Skrevet

Wow, det høres vidunderlig ut!

Jeg har alltid drømt om å bli lest til :-)

Mannen min tar alltid oppvasken, organiserer alt i heimen, gjør alle drittjobbene uten å klage, pakker stelleveske når vi skal ut, insisterer alltid på at jeg må gå og kjøpe meg noe og ta vare på meg selv...

Alt jeg gjør er å sutre og ta klesvasken.

Jeg er forferdelig heldig. Eller forferdelig, OG heldig...

Elske.

Skrevet

HI her.

Du er heldig du! Jeg gjør alt av husarbeid nesten. Men jeg er litt i overkant opptatt av rydding, så jeg kan ikke kreve at han skal holde samme standard. Høres ut som mannen din er rimelig fantastisk :)

Ang. høytlesning så er det utrolig koselig. Han leste hele Ringenes Herre for meg for mange år siden, og det glemmer jeg aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...