Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Min prinsesse er 4 mnd og ruller fort over på magen når jeg legger henne ned på rygg. Ei venninne av meg sa det var tidlig å gjøre, men er det det?:)hun ligger også med strake armer noen ganger:)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Mine har snudd seg rundt 3.5 mnd. Det er jo tidlig men og vanlig. Men ofte roer det seg litt etter hvert. Når de kan ligge på rygg og plukke på noe over seg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 6 uker fra mage til rygg og 8 uker fra rygg til mage. Så det er helt vanlig sa HS. De små er så forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Ikke spesielt. Mi snudde seg dagen før hun var 4 mnd. Helt normalt, men tidlig innenfor normalen om du skjønner
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Jenta vår er 4 måneder i dag og kan kun rulle fra mage til rygg (hun kan ikke fra rygg til mage). Men kanskje det er hun som er litt treg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå