Gå til innhold

Det er skikkelig dritt å være B-menneske.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kl. er 23.38. Skulle egentlig ha gått og lagt meg for 1 time siden, men klare ikke. Er lys våken. Hvis jeg går og legge meg før jeg begynner å bli trøtt, kan jeg ligge og vri meg resten av natten. Så det gidder jeg ikke å prøve på.

 

Skal stå opp 7.30 i morgen. Ikke så altfor tidlig, men tidlig nok når det er kjempe vanskelig å stå opp om morgen. Bare det å åpne øyene når vekkeklokka ringer, er en prøvelse om morgen.

 

Jaja...får nå gå og gjøre meg klar til sengs. Har kjøpt en ny bok som jeg skal lese i senga. Så få jeg se hvor sent det blir før jeg endelig få sove.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også et typisk b-menneske og jeg har barn. Utrolig hva som går når man MÅ. Men nå skal jeg opp klokken 06:30 imorgen, og her sitter jeg lys våken. Har prøvd dette med å legge meg tidlig om kvelden, men da blir det faktisk enda verre. Da kan det hende jeg ikke får sove på natten. Så jeg er nødt til å legge meg når jeg er trøtt og da er klokka langt over midnatt.

Men på en eller annen måte så har det blitt lettere å stå opp tidlig nå som jeg har fått barn. Har kanskje noe med at verdens vakreste skapning står og smiler til deg om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også B-menneske deluxe!

Jeg kan aldri legge meg før tolv, og uansett så ligger jeg lenge å vrir å vender før jeg endelig sovner. Det er knall hardt å stå opp om morgenen, og må alltid ha "bare 5 minutt til".

Skulle ønske jeg var en av dem som kunne lagt meg kl 22, og stått opp uten problemer.

 

Men herregud du anonym som svarte henne her. Skal man ikke få barn, bare fordi man ikke klarer sprette utav senga før hanen galer?

Jeg er bare prøver enda, men jeg vet at slik søvn rutinen min er idag, ikke vil være slik når jeg får barn, og uansett så skal jeg glatt stå opp med mine barn når de våkner. Bare gi meg en kopp kaffe å muligheten til en hvil når de hviler. No problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipsen, men jeg har en jobb der jeg går veldig mye. Så pleier å være kjempe sliten i beina når jeg kommer hjem fra jobben. Så orker ikke å ta en joggetur da. Og dessuten er jeg alene med sønnen min, så kan heller ikke gå ut og ta en joggetur om kvelden når han har lagt seg.

 

Men det er ikke det som er problemet. Uansett hvor aktiv jeg er om dagen, så hjelper det ikke. Jeg blir uansett ikke trøtt om kvelden. Selv de dagene jeg står opp kl. 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...