Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 En på 2 mnd og en på to år, hjemme med begge enn så lenge ihvertfall. Ikke bil, bor i by men vil gjerne kunne gå på litt ulendt terreng med den også.. Tips? Må være noe som er nokså rimelig, helst brukt. enkte på gt, men synd man ikke ser den lille i den.. De med fire hjul kan man jo gjerne det, men elsker svingbart forhjul.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 OTH(one threehill) har vært helt fantastisk for oss. har to stk med 16 mnd mellomrom. den har 4 hjul og du kan sette framhjulene "svingbare". jeg hater å trille med det, så jeg har ikke brukt det noe særlig den er utrolig stødig og tåler en skikkelig trøkk og belastning. vi har ikke akkurat pinglete barn og vi har kjørt i veldig ulendt terreng på gran Canaria bla. i tillegg er den den smaleste av dobbelvognene og kommer inn og ut alle steder der jeg ville. inkl shopping vår minste ble født midtvinters og derfor brukte vi en bag på hans side av vogna, mens storesøster brukte sportsdelen på andre siden. Han vokste ut av den etter ca 3 mnd(men var 55 cm ved fødsel, så han var vel ikke liten noen gang...) Storesøster er litt for lang nå når hun er blitt 3 år, men ikke noe problem å sitte i den. Hun sover også innimellom selv om det er trangt. Kunne virkelig ikke klart meg uten da jeg liker å komme meg ut av huset, både på shopping og tur i marka Anbefales på det varmeste. Ikke akkurat billig, men mulig å kjøpe brukt. det gjorde vi
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Ja, hadde vært knall, har en slik nå som singelvogn. Tenkte vel bare at den ble litt dyr... Selv som brukt. Takk for svar. Hvor bred er den forresten?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Jeg er super fornøyd med easywalker, men den koster jo også litt.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Heisann!! jeg skal selge min OTH tvillingvogn om du er intr`? Den er i tipp topp stand, og ikke falmet. Den beste søskenvognen jeg noensinne har hatt!. kjempelett å trille og ikke minst stødig:)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Har du link til finn annonsen da? Hvilken årsmodell?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #9 Skrevet 13. august 2010 har ikke lagt den ut på finn enda..den er en O7 modell. kan sende bilder på mail om du vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå