Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor finnes det ingen kvinnelige pizzabud?.........sånn bortsett fra at det er den kjipeste jobben ever

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Peppes har noen. Jeg har ihvertfall hatt noen skikkelig sure damer derfra på døra et par ganger.

Tror budbransjen generelt er ganske mannsdominert. Mulig det gjelder de fleste jobber som går ut på å sitte i en bil store deler av dagen.

Skrevet

Klart det finnes kvinnelige pizzabud. Min datter har jobbet som det. Hun sluttet fordi det var utrolig dårlig betalt. Også fikk hun betalt fra første kunden bestillte pizza, ikke fra da sjappa åpnet. Dvs. at hvis første kunde bestillte kl 20, fikk hun bare lønn for tre timer (åpent fra 17 til 23). Hun ble ringt etter når de fikk den første bestillingen. Ikke fikk sjåførene lov til å kjøre gjennom bomringen heller, så de måtte finne små krongleveier som ble skikkelig omveier.

Skrevet

Jeg har vært pizzabud og vi var bare damer der hvor jeg jobbet.

Det er ikke akkurat verdens beste jobb, men tror jeg kan komme borti mye som er værre for min del. Stort sett er de man ringer på hos blide og hyggelige så lenge man møter dem med et smil og sulten ikke har tatt helt overhånd. Det er klart at noen sure mennesker må man møte i en sånn jobb, men sultne mennesker er ikke alltid de letteste å ha med å gjøre. Det er vel kanskje derfor de fleste går lei og da er det sikkert vanskelig å smile på slutten

Skrevet

Fordi jeg vil ha det slik. Alle pizzabud skal være lekre, unge menn med faste romper og store muskler.

Skrevet

Jeg har vært avisbud... Er det like hot? (-or not!)

Skrevet

jah du tar dem vell med deg inn å betaler med en blowjob istedenfor penger?:)

Skrevet

Jeg var pizzabud :)

Det var en veldg kjekk jobb, vekslet mellom å være sjåfør, kokk og i kassen.

Dolly dimples :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...