Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Får venninner på besøk i morgen og hadde tenkt å lage hjemmelaget pizza. Hun ene er vegitarianer, så skal lage en av pizzaene uten kjøtt. Meeen, jeg er liksom stuck med min måte å gjøre det på... Steke kjøttdeig og løk, ha oppi en boks champignon og deretter tomatpurè for så å toppe det hele med ost. Slik elsker jeg det, og vet ikke hva jeg bør finne på for å lage en kjempegod topping til veggispizza... Noen med tips?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Hva med å lage en pizza med løk, champignon, paprikka, mais, tomater, tomat saus, ost. Og server salat ved siden av til å legge oppå pizzaen? Dette er hvertfall yndlingen til ei veggis venninne av meg
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Beklager. Vegetar selvfølgelig! Pleier vanligvis ikke å ha noe særlig skrivefeil, men akkurat den bommet jeg på, gitt HI
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Stek løk, ha i hakkede tomater, hvitløk, olje og krydder, og legg soltørket tomater og oliven på toppen! Og evnt sopp og paprika og mais da.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Var vegetarianer før og når det skulle bli laget pizza gikk det enten i taco pizza bare uten kjøttdeig, men krydret med litt taco krydder. Istedet foir kjøøtdeig kan du eventuellt bruke en sånn pose med santa maria vegetarian taco mix, smaker faktisk veldig godt, mine veninnder som spiste kjøtt klaget iallefall aldri . Ellers ble det laget mye pizza med ost, tomat, sopp og mais .
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Foresten, taco pizzan blir kjempegod om du lager med nacho chips som du bare knuser over fyllet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå