Gå til innhold

Hva syntes dere? Passer denne sengen til både gutt og jente?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin seng, men, beklager å måtte si det, en gysla stygg farge

Skrevet

Haha, nei :o? Syntes den var utrolig frech jeg :P.

Skrevet

Syns den var tøff, og den passer til både gutt og jente.

Skrevet

legen sa nettopp av sterkgrønn kan føre til hodepine..men det var vegg farge da...

Skrevet

Det er en seng. En babyseng. Den er grønn. Selvsagt passer den til begge kjønn!

Skrevet

passer nok til begge kjønn ja..

Har også hørt det om hodepine av grønn, men gjelder vel ikke senga da vel?

Men veldig interesert i hvordan resten av rommet skal se ut :-D

Skrevet

Klart den sengen passer til både gutt og jente.

Fargen var vemmelig da, men det kan jo bli stilig, alt etter hvordan du innreder barnerommet. Ser for meg at det kanskje kan bli bra med en type jungel tema eller noe, med sommerfugler og marihøner på vegges osv.

Men om du bare ønsker en grønn seng, så ville jeg jo heller anbefalt å kjøpe f.eks den her sengen: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00115751

og heller malt den i en dusere grønn farge, som ikke svir i øynene når en ser på den ;p

Skrevet

Hehe, jeg ser faring ikke slo sårlig ann.. selv syntes jeg den var stilig jeg da :P Veldig glad i den fargen, storebror har stokke trip strap stol men ganske lik farge :). Tenker jeg skal prøve og ta opp fargen litt i sengetett og andre tekstiler :).

Skrevet

Det viktigste er jo såklart at du er fornøyd med valget å liker fargen. Er jo dere som skal bo med det, og ikke vi andre her. Så hvis du liker den, da er jo den saken grei :) Tror det kan bli bra jeg hvis du gjør som du sier å tar opp fargen i tekstiler osv i rommet. (Jeg tror også sommerfugler og marihøner på veggen hadde gjort seg altså ;) )

Hilsen 22:55

Skrevet

Den fargen der er spesielt fin til rosa:-) jenta mi har et sengeteppe i omtrent den fargen, bittelitt mørkere... og vi har rosa puter over...kjempefint!

Så hadde vært fint med rosa sengetøy osv.....

Men passer helt klart til begge kjønn ja!! :-)

Skrevet

meg med sengeteppet igjen.

Må bare si: KJEDELIG AT ALT SKAL VÆRE HVITT FORTIDEN... så trist.....hihi... fint med litt farger da vel!!!

Skrevet

ja er det jeg også tenker, la et barnerom være barnerom. Kan jo godt være stilfullt og noe gjennomtenkt, men med masse fine og stimulerende farger :).

Skrevet

Hvordan jeg skal gjøre det i resten av rommet. Har tenkt litt på jungeltema, hadde lyst til og ha et stooooort veggklistremerke på den ene veggen med masse morsomt.. men siden jeg bare leier tror jeg ikke det kan bli gjordt. Får se litt.. kanskje jeg heller bare tar det i mange bilderammer, så det blir litt av samme feelen :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...