Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Er i uke 10. I går blødde jeg litt friskt blod, ble jo helt fortvilet og ringte til legen som heldigvis forstod og ville ha meg inn til UL samme dag. Alt var i orden med den lille og jeg blødde ikke mer. Nå nettopp har jeg blødd mer friskt blod. Føler meg så fortvilet. Er det sannsynlig at det er en uskyldig blødning siden vi så at alt var bra i går? Andre som har hatt dette og det har gått bra?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Jeg blødde akkurat natten etter jeg gikk inn i uke 12, friskt blod først men så mer koagulert og etterhvert avtok det helt i løpet av ca 10 timer. Men skummelt var det. Det de trodde det kunne skyldes hos meg var at morkaken flyttet på seg (noe som var helt topp da den lå foran livmorhalsen), kanskje det er noe av det samme hos deg? Jeg ville ikke vært for bekymret siden det er så kort tid side forrige blødning, men siden du allerede har vært til UL kan du jo prøve å ta direkte kontakt der du var og høre hva de sier. Lykke til, fortell gjerne hvordan det går!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå