Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Var på seminar for noen dager siden, fikk litt for mye innabords og vi endte på rommet hans. Føler meg skikkelig råtten Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Det er vel ikke stort å gjøre med det nå.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Så sant, så sant....måtte vel bare få det ut:(
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 hei du skriver ingenting om d, men er du i forhold med noen? er du gravid?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Det er en kjip situasjon, men i motsetning til hva den gemene hop her inne vil påstå er det ganske vanlig å ende opp der. Å gjøre teite ting på fylla er selvfølgelig ikke fint, men det skjer. Rett deg opp i ryggen, tenk pene tanker om deg selv, og vit at det er menneskelig å gjøre feil. Det er han som har sveket noen, ikke du. Det kan forresten være nyttig å "spare" litt på den vemmelige følelsen, slik at du slipper å gjenta suksessen.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Takk for trøstende ord:) Er fullstendig klar over at det er han som har sveket noen, og det plager meg også at jeg har vært med på det. Tenker at han føler seg minst like råtten som meg nå. Det verste er at jeg egentlig ikke er typen til å gjøre noe slik, jeg har hatt minimalt med en-nattere i mitt liv. Til deg over, er singel og ikke gravid - så på den måten har jeg ikke gjort noe galt.Men det plager meg at jeg har vært med en familiefar:(
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Et råd: For all del ikke fall for fristelsen å "snakke med ham om det". Det vil øke intimiteten mellom dere og gjøre det til en enda større greie for deg. Snakk med venninner isteden.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Er vel litt derfor jeg lufter det her, ønsker ikke å fortelle dette til noen HI
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Skjønner egentlig ikke hvorfor du legger det ut her en gang....?! Gjort er gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå