Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 smykker er kanskje litt kjedelig... hva med en bok, sangbok, eventyrbok el. l...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 sangbok, eventyrbok, smykke, penger, gavekort, egenlagde ting f.eks veggklokke, bilderamme, tallerken/kopp man har malt på selv, medlemsskap i en eller annen bokklubb eller noe?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Datteren min fikk en haug med smykker, og hun bruker dem:) Har selv enda noen av dåpssmykkene mine igjen, og de har jo en ekstra spesiell verdi. Ble veldig glad da jeg så vi slapp unna for mye rart i sølvplett... Men det er meg da:)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Jeg ga en slik Briovogn som barna kan gå og dytte på til en gutt på 6 måneder som hadde navnefest. Foreldra ble veldig glad for den.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Synes ikke smykker og armbånd er fint på små barn. Men jeg ville blitt glad for en barnesølje. Bøker er også en fin gave.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Eller sølvskje, en slik liten teskje med lilje eller hva det er. Eller med drage.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Kunnskapsbøker rettet mot barn? Alltid en nyttig gave :-)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #10 Skrevet 12. august 2010 Hvis du har tenkt til å legge litt i det, så er det veldig koselig med en sølvramme (men det koster jo litt)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #11 Skrevet 12. august 2010 Vi fikk en del turutstur som sovepose, kniv osv til vår datter og ble veldig glad for det. Vi er veldig glad i å gå på turer da, og dette er noe hun kan bruke lenge. Ellers har vi ved noen anledninger kjøpt et lite diamantsmykke i gave, det har vært veldig populært. Dette er noe de kan bruke resten av livet, bare bytte kjedet etterhvert. Trenger ikke være så dyrt det. Andre tips: CD'er, praktiske ting de ønsker seg til babyen, penger, aksjer, bunadssølv, gavekort på barnebutikker, barnemøbler til rommet, kunst til barnerommet, smykkeskrin, gyngehest, gåvogn, fine ullklær til vinteren (lillelam har mye fint!), betale for en fotografering hos fotograf, lage et personlig smykkeskrin, eller scrappebilde av barnet. Ble mange tips fra meg her, håper noen kan hjelpe
Snøfnugg75 Skrevet 12. august 2010 #12 Skrevet 12. august 2010 Vi gir barnesølje til fadderbarna, stor suksess:) andre tips: sovepose, som feks Ajungilak knøtt, medlemskap i Barnas Turlag, Tripp Trapp-stol, bøker.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #13 Skrevet 12. august 2010 Jeg pleier å gi barnebibel. Skal du kjøpe ett smykke,så ta med en ekstra lenke i vanlig voksen str. Da kan de faktisk bruke gaven livet ut,og det er vel noe av poenget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå