Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Har blitt kjent med ei ny jente gjennom barselgruppa. Virket som en normalt, blid og trivelig jente. Har ikke tenkt at det var noe rart med henne. Men så har jeg blitt venninne med henne på facebook og må si at jeg fikk meg en overraskelse. Hun baksnakker, og snakker negativt om enkeltpersoner i statusen som bare det. eksempler "hatt barselgruppe, en av jentene er bare så jævlig selvgod, tror hun er sååå mye bedre enn meg bare fordi hun har studert på universitet, hvem bryr seg liksom, jævla idiot" "folk med ny bil, hytte og hus kan bare holde kjeft, eneste måten sånne mennesker får seg venner på er hvis de kjøper det" "folk som har økonomisk sikkerhet gidder ikke å henge med sånne som oss, så arrogante" "Bestemora mi kan bare våge å se ungen min, hun er så jævelig idiot" osv osv Er ikke dette høyst unormal oppførsel på et sosialt nettverk? Fikk helt bakoversveis jeg..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Er vel ikke akkurat normalt.. Jeg blir litt flau av sånne folk.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 dette er statuser jeg hadde forventet å finne på en 14 årings fb side, ikke til et voksent menneske. Men det slår nok bare tilbake på henne selv.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Det er nok meg du snakker om der, og den selvgode jenta på barselgruppa er deg!
2 små og en undulat Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Hvor gammel er denne jenta? Utrolig umoden oppførsel og jeg ville ha holdt meg laaangt unna henne!!!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Hehe..ventet meg den, vet at det ikke er deg så jeg er ikke så urolig. Jeg har heller ikke utdannelse..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Jeg har faktisk ei på barselgruppa som er akkurat likedan!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Hun er 25 år. Det er 3 jenter i barselgruppa som har utdannelse. Hun skrev ikke navnet meg, det er heller ikke poenget. Alle i gruppa er herlige mennesker, og ingen er arrogante.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Har du? Hehe..kanskje vi er i samme barselgruppe... Veldig ubehagelig synes jeg iallefall. Total mangel på sosiale antenner.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #10 Skrevet 12. august 2010 Hun hadde jeg slettet.. Fysj, sånne folk har man ikke behov for å ha i livet sitt.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #11 Skrevet 12. august 2010 skulle tro hun var fjortis... hun høres ut som hun har meget lav selvtillit, og for å kompensere for denne (og sjalusien sin) så er hun stygg mot folk som har det bedre enn henne (ER bedre enn henne). stakkars kvinnemenneske, hun må ha det fælt med seg selv. jeg er ikke på facebook (slå den!) men trodde dette var et såpass åpent forum at hvem som helst kunne lese slikt? Da er hun iallefall dum som slenger slikt dritt om folk som kan komme til å lese det selv...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #12 Skrevet 12. august 2010 Hun sitter iallefall garantert her på dib. Hvorfor sletter du henne ikke bare?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #13 Skrevet 12. august 2010 Helt utrolig! Nå er det en stund siden vi møttes på barselgruppe da. Men "mi" er 25 år hun også! Hadde ledd meg ihjel hvis det var samme dama!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #14 Skrevet 12. august 2010 Nei, det er ikke normalt facebook oppførsel. Jeg har over 300 venner og har aldri sett noe liknende. Jeg rødmet faktisk da jeg så siden hennes. Hun skriver mye annet også som jeg ikke orket å skrive..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #15 Skrevet 12. august 2010 Da regner jeg med at den hun snakker om IKKE er venn med henne på FB. Og, du kan jo ha en profil som ikke synes for andre enn de som er venn med deg på FB. Høres ut som at denne dama er misunnelig på alle. Sånne mennesker suger bare energi ut av deg. Dropp hele dama!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #16 Skrevet 12. august 2010 Nei, tror ikke hun er venner med noen andre enn meg fra barselgruppa på facebook. Ikke bestemoren sin heller, så de personene det gjelder kan jo ikke lese det. Idag står det "Alle tror de er så mye bedre enn meg etc". "Hjelper ikke at leger har høy utdannelse når alle sammen har total mangel på sosiale antenner". Kjedelig ettersom en i gruppa er lege, og super koselig.. Noen som kjenner seg igjen? Jaja, må si at noen ganger er det lett å tro at livet enklere før facebook. Ubehagelig å vite at man har blitt venn med en med slike holdninger..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #17 Skrevet 12. august 2010 Dette er jo et menneske du skal forholde deg til i barselgruppa etter at du vet hvordan hun skriver om folk som ikke kan forsvare seg... Jeg hadde nok vært ganske på vakt på hva hun evt. kunne finne på å kritisere meg offentlig for. Det er jo tydelig at man ikke trenger å gjøre mer enn å ha en utdannelse for å provosere henne. Gud vet hva hun kan finne på å si om du faktisk har meninger som hun ikke er enige i... Jeg tror jeg hadde svart henne på statusen om de i barselgruppa og sagt noe sånt som: Det var hyggelig å høre for en som er i samme barselgruppe... Kanskje du burde finne deg en annen gruppe siden du tydeligvis ikke trives sammen med oss... Kanskje hun på denne måten får smake litt av sin egen medisin og bli litt "driti" ut foran alle sine venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå