Gå til innhold

Shopping på Mallorca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags ting er det å få kjøpt på Mallorca (alcudia)?

Får man kjøpt fake varer der, eller er det bare ekte? Har aldri vært der før så kjekt å vite på forhånd hvor mye lommepenger som er greit å ta med seg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt råd er egentlig å dra inn til Palma når du har lyst til å shoppe...nå er det leeenge siden jeg var i Alcudia, men fant ikke noe spennende der den gangen iallefall, bare slik suvinirbod opplegg

Skrevet

Hvor langt er det fra alcudia til palma da? Vet du hvordan det er med transport med små barn? Datteren min er 6mnd og trenger vel litt sikring under turen?

Skrevet

Ja, Palma er bra. En rolig "storby". Og sjarmerende. Husker jammen ikke hvor langt det var jeg. Det går vell buss, da får du ikke sikret. Evnt taxi da, men vet ikke hvordan det er med barneseter der.

Fleree bra Zara butikker, Massimo Dutti, mye sko og vesker.

En riktig så trivelig by.

Alcudia var det ihvertfall ikke så mye spennende i. Mulig det lå noen ok butikker ved havna, ala Mango og Lacoste.

Skrevet

mango har en del fint da. Er det ikke noe uekte å få kjøpt eller? Slik som i f.eks Tyrkia?

Blir nok til at vi tar bussen da tenker jeg. Vi er et reisefølge på 12 personer og regner med at alle vil bli med på utflukt til Palma :-)

En grei ting med at det ikke er så store shoppingmuligheter i Alcudia er jo at det hindrer meg i å bruke aaaaltfor mye penger på fjas :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...