Gå til innhold

Knall gul urin=gutt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere som har hørt det? Husker godt jeg hadde det med førstemann, som er gutt, men har ikke det den gangen her. Lurer derfor på om det kan være jente denne gangen, siden fargen er litt blassere. Husker bare ikke hvor langt jeg var på vei, da fargen ble sånn. Noen som har liknende erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fargen på urin kommer jo ann på korr mye væska du får i dæ. Dærfor den e stærkast om mårran enn midt på dagen f.eks.. Har aldri hørt om fargen ang kordan kjønn. Å e no gravid me vårres 3 og 2 sp.. Så det trur æ at æ sku fått me mæ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest det her:

http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Gutt-eller-jente/Myter-og-kjerringrad-om-barnets-kjonn/.

 

Og jeg vet at fargen blir mørkere hvis du har drukket lite, men det er forskjell på fargen jeg mener, ikke styrken. Fargen var mer neongul i forrige svangerskap. Og da mørk neongul om jeg hadde drukket lite, og lys neongul om jeg hadde drukket mye. Nå er det mer grumsete/gulgrå aktig. Ingen som har lagt merke til noe sånt om de har en av hvert kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det har noe med hormoner som skilles ut, kanskje det er litt forskjellig hvis du venter gutt/jente..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...