Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Med jevne mellomrom florerer det av innlegg om en viss Mrs.Kvarsvik som visstnok er kjent for et eller annet (skulle tro hun var dronning eller rakettforsker slik som hun / dere tjater i vei). Er dere sååååå opphengt i denne dama eller er det du, Mrs.Kvarsvik, som skriver alle disse innleggene selv? Hmm.... jeg bare lurer... :-)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 har ikke lagt merke til navnet engang jeg så jeg aner ikke...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 vet heller ikke hvem hun er, så mulig det:) Aldri hørt om dama:)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Jeg vet ikke hvem hun er eller hva hun er "kjent" for. Men de siste dagene har det vært masse innlegg om henne, bloggen hennes og blablabla... Og det er ikke første gangen. De popper opp med jevne mellomrom, spammer litt og så er det tyst en stund før det er på`n igjen. Snodig opplegg! HI
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Ja, vi er så opphengt ihenne! Vi liker henne. oki?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Da høres det ut som det er selv hun som har skrevet alle innleggene.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Hva med å lage en samle-tråd? "Vi som er fan av Mrs.Kvarsvik" eller noe. Så kan alle dere små-stalker-tjejer samles der. Høres ikke det flott ut? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå