Gå til innhold

Haha! jeg ble disset av en dame på H&M..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto i gravideavdelingen på h&m og lette etter gravideklær.. På andre siden av stativet sto det en ansatt som skulle henge opp nytt tøy som hadde kommet inn. Jeg gikk rundt på andre siden der hun sto og begynnte og snuse på tights.. Damen som jobbet der, så på meg, smilte, så ned på magen min og fikk det rare utrykket.. "Du har ikke så stor mage at du trenger den enda tror jeg" sa hun med et surt blikk.. Jaha, neivell sa jeg bare og snudde meg rundt til de andre klærne... "Alltså det holder lenge med en vanlig tights for deg, du har jo nesten ikke mage."

Joda, det må jeg si var litt av en kundeservice. Trudde hun ville selge menst mulig jeg da men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke lov å forberede seg i klesveien på at magen blir større serru!! her må man pent vente så man kan bevise at man faktisk har behov for klærna!!! hehe

Skrevet

For meg høres det ut som hun prøvde å gi deg en liten kompliment. Noe a la: du er ikke blitt en diger elefant ennå, så du trenger kanskje ikke gravid klær ennå.

Skrevet

Å haha; tro meg, det var ikke det hun prøvde på :P. Isåfall var det en utrolig merkelig måte og gi et kompliment på.. Man ser ikke stygt på et menneske, lager seg et rart tonefall og gir de en kompliment :P.

Skrevet

Nei, det er jo vanskelig å bedømme når man selv ikke er til stede og hørte tonefallet. Eneste jeg tenker når jeg leser disse ordene, er at det høres ut som kompliement, selv om det kanskje ikke var det.

Skrevet

For meg høres det også ut som en kompliment.

Må`kke ta alt i verste mening, serru;)

Skrevet

Uansett hvor mange ganger jeg leser innlegget, så høres det fremdeles ikke ut som om hun jenta på hm mente noe stygt. Ser bare kompliement fra de ordene jeg.

Skrevet

Jeg hadde også tolket det negativt. Jeg hadde en venninne som under hele graviditeten min kommenterte hvor liten magen min var.

Jeg synes ikke den var liten, men hun maste om det hele tiden.. off slitsomt

Skrevet

Huff...gravide damer blir aldri fornøyd uansett.

Blir fornærmet så fort noen kommenterer at magen er for stor. Og blir like fornærmet om noen kommenterer at magen er for liten.

Skrevet

Vel hvor mange normale mennesker kommenterer magen til en gravid i form av at de synes den er for stor eller for liten?

Hadde aldri falt meg inn å kommentere en slik ting.

Skrevet

Problemet var da absolutt ikke hva som ble sagt.. det var hvordan det ble sagt..

HI.

Skrevet

Jeg vil ikke at noen skal kommentere størrelsen på magen min om jeg er gravid eller ei. Forstår ikke helt hvorfor det ikke går ann å la være når en vet hvor sårbare mange gravide er.

Skrevet

Ja, det hadde jo selvsagt vært mye hyggeligere om hun fortalte deg at du var stor som et berg og dermed aaaaldri ville passe vanlige tights.

Skrevet

haha, når jeg var gravid, så va jeg større rundt enn jeg er høy (ja, det ble målt, og legen lo så han nesten datt av stolen :P) .. Jeg vagget meg avgårde for å handle gravidklær i str liten elefant (evnt stor valross), og ante fred og ingen fare. Plutselig stod det ei ansatt ved siden av meg og utbryter "Stakkars deg! Jeg håper du føder snart, for vi har ikke klær i str fallskjerm her!" Øhhh, jeg var 1 mnd fra termin, og forventa å gå over XD Men jeg fant da klær jeg, og valset frem til dama i de nyprøvde klærne med et smil og sa "Joda, her var det klær i str fallskjerm!"

Noen folk prøver å være morsom på en særdeles dårlig måte, men jeg blir sjelden satt ut av slike stikk, jeg tar det mitt mest sjarmerende smil :P

Skrevet

Haha, en litt arti historie. Om jeg skal bli bredere enn høyere så lurer jeg på hvordan det skal gå, ettersom jeg nesten er 180 høy :P.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...