Gå til innhold

Mrs.Kvarsvik !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Digger den dama, hva faen er blogg adressa hennes???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

villapaprika et eller annet

Skrevet

øwww.ørneneseogsilikonpupper.com

Skrevet

Hold ørna unna henne!

Usedvanlig lite tiltrekkende jente, må jeg si. Det gugget hun sprøyter inn i leppene hjelper ikke på det bittet og den lille munnen. På bloggheaderen har hun alt for lange vippe-extensions eller falske vipper også. Det er rart at hun legger ut så mange bilder av seg selv med det lite heldige utseendet.

Jeg regner med at folk liker bloggen hennes fordi de ler litt av henne og den harry stilen i huset.

Skrevet

Hun var flott og fin på sin første blogg og litt i begynnelsen på sin andre, men etter det synes jeg hun begynte og se mer og mer ut som bimbo med svære silikonpupper...

Hjemme så ok ut før, fortsatt fint innredet med tanke på gulv og vegger.

Fatter ikke hvorfor hun solgte sofaen og kjøpte hvitt, og det lammeskinnet som ligger på sofaen ser jo skikkelig skitten ut...

Men mannen hennes er flott da;) fatter ikke han holder ut med henne... :P

Skrevet

Hun har jo sletta bloggen sin igjen jo. Var vel noen som gikk henne imot antar jeg. Hun tåler jo ikke at noen sier henne imot. Burde kanskje tenkt på det før hun valgte å brette ut livet sitt på tv. Jaja, stupid is what stupid does.

Skrevet

Ja, her var det mange hyggelige mennesker. Kvinnfolk!

Skrevet

Kamilla er en flott jente. Som har laget ett godt hjem for sine barn og sin mann!! Dere er noen sjalue web troll!!!

Skrevet

Klart det, med en gang man sier noe negativt om noen som bretter ut sitt (patetiske) liv så er man sjalu...

Skrevet

Jeg gikk inn på bloggen og forventet noe helt annet. Så for meg en Mislykket wannabe glam modell med bordell aktig hjem...

Var jo en nydelig jente og med flotte interiør bilder. Imponert jeg over at jente på 21 år har det sånn.

Surmaga megger er det ihvertfall nok av her på forumet...

Skrevet

De fleste hadde klart å hatt det sånn når du ikke gjorde stort annet enn å fikse hus og du fikk alt du pekte på av faren din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...