plastblomst♀♂♂ Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Har inntrykk av at "alle" har eller ønsker seg hvit innredning nå for tiden. Vi skal antageligvis bygge hus snart og jeg har allerede begynt å tenke på kjøkkeninnredning:) Har hvitt her vi bor nå. Det ser pent ut, men skapdører og skuffer må vaskes hele tiden. Det er en firkantet "ramme" i dørene som samler støv og skitt. Tror jeg kunne tenke meg et eikekjøkken:) Selv om det kanskje er litt gammeldags og traust...
kroi Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Vi valgte eikekjøkken fordi det er forholdsvis tidløst. Vi pynter heller opp med tilbehør. Naboen hadde planlagt å lage et skikkelig moderne kjøkken, men etter at de var innom her ombestemte de seg og kjøpte eik istedet de også.
trebarnsmamma84 Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Min heiter engelsk gul....er ein slags gul/beige farge....neste gang eg skal ha nytt kjøkken skal eg ha mahogny eller mokka farga.....
*smula* Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Vi har et gammel furukjøkken som er malt grått. Veldig fornøyd.
Magia Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Vi har kjøkkeninnredning fra 1928 Har bare lagt ny benkeplate på noen ikea-sofabein for å bygge den opp, for den var så lav (og slitt).
MissAntrop Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Vi har kjøkkeninnredning fra Kvik i svart høyglans. Veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå