Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 ..om f.eks rusavhengige, alkoholikere, mennesker som aldri lærer seg å skrive ordentlig på tross av at de ikke har dysleksi osv, så hadde ikke jeg hatt mange venner... Har du det slik? Meninger om ting som du velger å holde for deg selv pga normen i samfunnet er at man skal vise omsorg og forståelse for de som ikke er som deg selv?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Alle tenker vel sitt om folk. Noen er vel mer dømmende enn andre, og jeg er klart en av de som dømmer folk. Ingen vet at jeg er så ille, ikke mine nærmeste venner engang. For jeg tenker ting om dem også, som ikke hadde blitt godt tatt imot hvis jeg fortalte. Nei, som man reder ligger man, tenker nå jeg. Og noen er bare stein stokk dumme! Jeg holder det for meg selv,ja.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Ja, det er nok best å holde det for deg selv ja.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Nei. mine venner vet hva jeg står for. Er ikke interessert i å ha venner som ikke aksepterer meg slik jeg er. Vi er ikke alltid enige og det er da helt greit. Men på jobben hender det jeg toner ned meningene mine litt, men er alltid åpen om hva jeg mener. Du burde ikke undergrave deg selv for å få folk til å være venner med deg. Da får du venner som ikke er verdt å samle på.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Du høres ut som en som ikke har opplevd mye i livet. Med erfaring kommer vanligvis en dose empati.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Ja,jøss. Faren min er alkoholiker. Jeg skjønner hvorfor han drikker,men respekten for ham når han gjør det er likevel ikke-eksisterende. HI
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Jeg mener nok mye som jeg ikke sier høyt, men tror nok mine nærmeste kjenner meg såpass godt at de ikke hadde blitt sjokkert om de hadde visst.. Jeg mener for eksempel at vi i stedet for sosialstønad skulle delt ut mat og ting man trenger, skal man ha penger mellom hendene må man tjene dem. Man bør være MYE strengere med uføre trygd og bruke mer gradert uføretrygd, men gjøre trygden litt romsligere for dem som trenger den. Jeg mener det er irriterende at det ikke går an å hjelpe fattige barn uten å gi opp i hendene til foreldrene deres. Jeg mener at det er urettferdig at det alltid er middelklassen som skal betale, mens de rike slipper unna. Jeg mener at det stort sett ikke er skolens feil når barn kommer skeivt ut, men foreldrene. Og jeg mener helt ærlig at det er omsorgssvikt å ikke lære barna sine å svømme, en kan ikke overlate alt til skolen.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #10 Skrevet 12. august 2010 Har ingen rusavhengige venner, ingen alkoholikere heller så ingen i min krets ville blitt fornærmet over mine meninger der. Skrivefeil på DinBaby er ikke så viktig, men det finnes jo de som har et kjedelig liv og må henge seg opp i en slik ting. Du er ikke perfekt selv om du ikke er narkoman, alkoholiker eller skriver feil på DinBaby. Så nei jeg har det ikke slik storkoser meg med venner og familie Folk jeg ikke liker holder jeg meg unna. Lever bare en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå