Gå til innhold

Britax Multi Tech.. Noen som har denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er godt nøgd med setet. Det har god hovudstøtte, og kan brukast lenge sidan det veks med barnet. Desverre er det kort støttefot på setet, så no når me har fått ny, høg bil kan det berre stå i midten pga ellers blir det for flat rygg. Så det er viktig å prøve i bilen før de kjøper, spesiellt om de har litt stor bil.

Skrevet

Jeg synes det blir VELDIG lite plass til bena (barnets, ikke mine!) når setet er montert bakovervendt. Ellers er det et flott sete...

Skrevet

Vi har den samme varianten, bare Britax Evolva (tror jeg den heter). Den er fremovervendt. Setet er veldig bra! Stødig og godt.

Vi skal bestille Multi Tech. Trodde Evolva var bakovervendt, men tok kraftig feil. Så det ble mangen tusen rett ut vinduet :(

Skrevet

Jeg er skikklig fornøyd. Synes det er god plass til bena til lillebror når jeg bretta ut den greia under stolen.

Skrevet

Vår 3åring på 92cm sitter fortsatt veldig fint i setet bakover og jeg syns ikke han har dårlig plass til beina. Jeg syns han har sittet veldig bra i setet hele tiden, men jeg er enig i at støttebeinet godt kunne vært litt lengre, det er akkurat i vår bil og i besteforeldrenes bil er det veldig vanskelig å få montert setet ordentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...