Gå til innhold

da var min 3D overstått:)


wimzah

Anbefalte innlegg

og akkurat i uke 30 i DAG:) lille var fremdeles en gutt.. kunne tydeli se hans edlere deler:) han var veldig fotogen.. hadde rett og slett snudd seg han med hodet opp for annledningen...:) fikk se han fremfra og det var fantastisk:):)

han ble vekstestimert (d d heter?) og låg på ca 1400g.. helt normalt sa jordmoren:) å ikke STOR som jeg trodde fordi alle sier JEG er stor:P hihi.. han hadde litt avvik på lengden men ingen betydning:)

alt sto bra til i mageland å jeg føler meg som.. en mamma:):):):):)

 

10 UKER IGJEN:):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse :)

Jeg har akkurat bestilt 3d ul selv. Kommer til å være 30+2 den dagen vi skal. Hun på kontoret der sa det var litt seint, og at vi kanskje måtte regne med å ikke få så fine bilder, men satser på at det går bra :) Snart bare 10 uker igjen her også!!!

 

JIPPI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,du kan være stolt over lilleknøttet ditt,Wimza- såg veldig søt ut på de bildene på FB iallefall!

 

Og jeg er liiitt missunnelig på at du fikk sett fremifra-må være helt utrolig. <3

 

Nå kommer tiden til å flyyy- snart nede på ensifret ukeantall. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så gøy!

Vi har vært på en helt utrolig flott 3d ul også. Jeg var da uke 29+3.

Fikk 33 fine og tydelige bilder + video av snuppa vår! Storebror på 6.5 år var med og minst like fascinert som oss foreldre. Vi lå/satt og nøt henne i 40 min.

Vesla var så fotogen og lå perfekt til. Snudde litt på seg, gjespet og smattet med munnen.

En helt utrolig opplevelse som jeg virkelig anbefaler.

Jenta mi låg på ca 1440g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...