Gå til innhold

"Oktobertreff" i Ålesund


*Nøtta*

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mange av oss her inne er det som er fra Ålesund/Sula området jeg?

 

Og kan det være interesse for et treff for oss som venter baby i Oktober,mon tro?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det kanskje vært bedre å møttes i moaområdet på cafe eller noe? Ljøspunktet er så langt.. bor på Flisneset :)

 

Just wondering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjerne moa:):) sikkert best for nøtta også som bor på sulalandet:) kor gammel e du "Helt lykkelig"? :):):)):):):) når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten.. e hadde en lignende tråd her i juni men den blei ikkje nåkke av.. der va to som ville da.. vil dokke no??? tror det var cini og heltlykkelig.:):) arti om vi blir en liten gjeng:):)

 

 

DYTTE OPP:):):):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke turt å melde meg på noe treff før, men synes jo det hadde vært veldig koselig :) Jeg blir 30 i desember og det er førstemann som ligger i magen og spreller :) Er 32 uker på vei til tirsdag ..

 

Byen er litt langt for meg, da jeg ikke har lappen.. :) Skal begynne å kjøre til uka da, så får vi se hvor langt jeg rekker :)

 

Tror jeg har snakket med deg før Wimzah.. på inboksen min eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heltlykk: da e vi like gamle:):) hakje tørt e heller.. syns sånt e litt skummelt.. men hadde vært arti å blitt kjent med nåkken med barn på samme alder:):) mulig vi har snakka før ja..:) er litt wimz så husker ikke:P har heller ikke lappen.. hoho..

skal flytte innover til breivika om et par uker.. gleder meg, lei av å bo i byen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med på treff, bor selv inne på flisnes så moa området er det beste :D har termin 20.oktober, er 21 år gammel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synest jeg vi skal gjøre det! Møtest altså... hihi!

Dere virker ikke så skumle--selvom jeg er litt usikker på deg,Vimsis... ;)

 

Neida,jeg tror det blir bra jeg.

Og heller Moaområdet enn byen-enig.

 

Jeg kan egentlig alle dager,men hva om vi feks sier neste onsdag klokken...mmm...18.00? På Peppes Pizza på MoaGård?

 

Kjekkt om flere Oktobermammser også slenger seg med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å hive seg på også, blir 31 i desember, bor i Fremmerholen og har nummer 2 i magen.

 

Høres kjempebra ut med treff i Moa området, ligger tror jeg greit sentralt til for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*dytter litt*

 

Vi sier Onsdag klokken 18.00 på Peppes Pizza da. :)

 

Gleder meg,ikke så skummelt når vi ikke blir så mange. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...