Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Har en amnn som elsker å fiske, men han har inegn kompiser som liker det. Hvor skal han treffe fiskeglade menn som kan være med ham ut istedet for kona?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Fisking er ekkelt, jeg hadde heller oppfordret han til å slutte med det!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Hahaha.du tuller! Fisking er barskt!!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Gi ham en sønn, så kan de to dra alene.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Inne på kommunens sider er det ofte link til fiske og jeger foreninger. Ta en tur innom sportsbutikker og hør om det finnes noe fiske-forening.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Har akkurat gitt ham en sønn,men han trenger å vokse litt først.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Barskt er det i hvert fall langt unna! Jeg liker ikke menn som dreper dyr for gøy uansett.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Regner med at du er vegetarianer? Eller tror du kjøtt og fisk kommer fra fabrikken? Forresten: Man bør ikke drepe planter heller, så det er absolutt best å sulte i hjel..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Ja, jeg er vegeterianer. Vokste opp med en far som slakter, så jeg har altfor mye innsyn i ting jeg ikke burde sett. Hvis du synes synd på plantene, så be my guest, sult i hjel. Jeg syns det er verre med dyr.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #10 Skrevet 12. august 2010 tja, kan han ikke sette inn en kontaktannonse i jakt og fiske??
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #11 Skrevet 12. august 2010 Og hva med dyr som spiser kjøtt, skal de få leve? Mennesker er kjøttetere..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #12 Skrevet 12. august 2010 Jeg respekterer at mennesker er kjøttetere. Selv om det funker like godt uten. De færreste jeg kjenner er vegeterianere liksom. Men jeg liker ikke at mennesker har jakt og fiske som hobby.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #13 Skrevet 12. august 2010 Hvorfor ikke? Er det ikke bedre å ha en bevisst holdning til å spise kjøtt og fisk, enn å tro at alt kommer fra gilde- og findusfabrikker? Jeg finner ikke akkurat glede i å drepe, men fisker gjerne middagen min selv, da har ikke fisken blitt mishandla i en merde hele livet eller selvdødd i en trål..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #14 Skrevet 12. august 2010 "Men jeg liker ikke at mennesker har jakt og fiske som hobby." Hvordan syns du vi skal få tak i fisk da?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #15 Skrevet 12. august 2010 For å komme tilbake til spørsmålet ditt, som de ikke er så flink til å besvare her inne.... Så synes jeg du bare skal prise deg lykkelig han ikke har noen kompiser som gjør det sammen med han. For tro meg, når de har det, så blir det i overkant mye fisking. Min mann både fisker og jakter og har ca 1000 kompiser som gjør det samme. Telefonen står ikke en dag uten at de maser om at han må være med hit&dit... Og det er vanskelig for han å si nei. Så her blir det myyyye alenetid på me om kveldene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå