Gå til innhold

Hyggeligtråden! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan man skrive positive ting, og kun det. Er du negativ kan du gå et annet sted.

Mitt innspill:

Det er SOL i nordnorge i dag. Endelig kom det litt sommer. Deilig! Nå går jeg ut og setter meg. Håper alle har en deilig dag. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat spist en is :)

Skrevet

For en fin tråd!! :D

I dag har jeg vært utenfor dørene uten å få den "gode gamle" angsten susende igjennom kroppen. Fornøyd med den! :D Nå skal jeg ta litt husvask og få flytta på plass alle nye møblene våre! :D

Ha en superduper dag alle POSITIVE DAMER!! :)

Skrevet

Jeg har lagt ut bilder fra ultralyden på facebook og fått masse positiv respons. Hadde ikke tidligere annonsert graviditeten der, så det ble mange gratulasjoner. Sånt noe varmer godt. Også er det torsdag i dag. God nestenhelg, alle glade damer.

Skrevet

Her er det sol, men skikkelig nordavind, så det går ikke an å sitte ute.

Jeg er lykkelig gravid, men så kvalm at jeg ikke gidder å dra meg opp av senga.

Har verdens beste mann, men verdens verste svigermor.

Skrevet

Hehe den var gledelig morsom! Lykketil med kvalmen og svigermora. Flott at du har en bra mann da. Gratulerer med babyen! :D

Skrevet

her er det også sol , og meg og lillemann har vert på ridetur sammen :)) kjempefornøyd med dagen selv om jeg nå har komt på jobb :))

Skrevet

Vi har barnevakt i dag, så vi får pakket alle tingene våre. Og det går fort! :o) flytter snart til min snille tante. Også overtar vi nytt hus 1.september :o)

Skrevet

I morgen kommer min lillesøster på besøk.

Lillemann sparket meg i går kveld, for første gang på lenge. (Morkake fremme.)

Katta har begynt å tørre å gå lengre turer, så vi får faktisk lukket verandadøra om kvelden uten at hun øyeblikkelig vil inn i panikk.

Sola skinner, og naboene er stille. Skjelden og verdifull kombinasjon, for da kan jeg være litt ute og slappe av.

Livet er godt i dag! =)

Skrevet

Min fantastiske kjæreste har kjøpt bringebærsyltetøy til meg. Det er den siste gravidimpulsen jeg bare mååååå ha. Det er noe å være glad over det! :)

Skrevet

Jeg har ingen ting å klage på. ALT er bra.. tenk det, da!

Skrevet

Jeg spiser sjokolade :) Og skal snart hente min kjæreste lille skatt i barnehagen :) Savner han allerede :) Tredje dag på tilvenning idag... :)

Skrevet

Så flott! Jeg har lett for å glede meg over andres lykke i dag. Er ikke det supert kanskje? =D

Skrevet

Deilig med regn i dag, så slipper jeg å vanne blomstene i hagen!!!!

Ha en super fin helg!!!!

Skrevet

Tårene har trillet siden jeg våknet, fordi jeg har det så vanskelig om dagene. Nå snakket jeg i tlf med en god venninne som er fantastisk flink til å oppmuntre meg, så nå føler jeg meg litt lettere og skal nyte en kopp kaffi. Jeg er takknemlig fordi venninnen min tok seg tid til å prate med meg i dag, fordi hun er så omsorgsfull og klok, jeg setter stor pris på henne.

Skrevet

Første jeg tenkte da jeg våknet i dag var at jeg savnet mannen som var dratt på jobb :) Det er så deilig å savne noen så fort...være så forelsket at en ikke klarer å være fra hverandre!! :D Hihi...jeg er så takknemlig for mannen min og forholdet vi har! Min beste venn. Verdens beste elsker. Sukk.. nå bare venter jeg på at han skal bli verdens beste pappa :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...