Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Er det fordi de er anonyme, og bare har ventet på en mulighet i livet til å kunne utfolde sin indre heks? Hva med å være gode medmennesker, også på anonyme forum?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Det samme lurer jeg på.. folkskikk er liksom borte på mange desverre
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Hormoner? Enten er de gravide eller så går de på p-piller? En samling med kun kvinnfolk går sjeldent bra.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Noen tåler tydeligvis ikke å bli motsagt. Da lurer jeg på hvorfor de i det hele tatt legger ut innlegg her. Vitsen må vel være å få reaksjoner, ikke bare fra dem man er enig med? Det er jo også på den måten man forandrer holdning i en sak, ved å lese andres argumenter og se det hele fra andres synsvinkel. Men har man litt andre synspunkter, blir man fort stemplet som "idiot" eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Jeg er bare frekk når det kommer idioti-innlegg.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Nettopp. Og så har vi det gående ... Til slutt kjenner man ikke seg selv igjen i alle de påstandene som slynges ut.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Hehehe, helt sikkert. Tror endel av de her inne hadde trengt litt PIKK! Mistrives i sitt eget skinn og får for lite kjærlighet fra mannen. Syns heller synd på dem, kan ikke være lett å være så sint! For demer noen tisper (ikke alle)!
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Hvorfor slikker hunder ballene sine hele tiden? Fordi de kan.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #10 Skrevet 12. august 2010 Driver for mye hjemme uten skikkelige ting å tenke på. Folk som har jobber og liv de liker, føler ikke behov for å være så ekle.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #11 Skrevet 12. august 2010 Pikk er svaret ja. Gjerne bakfra. De må behandles som kåte tisper. Gjerne en omgang ris også. De fortjener det, så slemme som de er.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #13 Skrevet 12. august 2010 Synes det er merkelig at dette forumet er SPESIELT utsatt for frekke/hatefulle meldinger, mens andre forum (der det også er stort sett bare damer) er det en LANGT hyggeligere tone... En av grunnene til at jeg er mindre og mindre her inne...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #14 Skrevet 12. august 2010 Ett mulig svar er: fordi de kjeder seg, ikke fordi de egentlig er ondskapsfulle. At de da får slengt mot seg "Skaff deg et liv!" av uforstandige medmennesker her inne, gjør ikke saken bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå