Gå til innhold

4 uker gravid og smerter på ee siden av magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akutt vondt på ene siden av magen idag og det føles som det stikker noe inmari.. Ringte lege men får ikke time før neste fredag.. Kan jeg dra til legevakten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være svangerskap utenfor livmoren?

Skrevet

Jeg har alltid stikninger på ene siden (spesielt høyre) av magen i begynnelsen av sv.skapene... Tror dette er helt vanlig. Men er det sånn smerte som ikke går bort og er der hele tiden bør du vel gå til legevakten,ja...

Skrevet

Hadde det samme. Fikk akutt vondt i høyre side, og fikk konstantert akutt forstoppelse :)

Men jeg kan ikke si at det er det du har, så du burde få sjekket det, men man får mye magevondter når man er gravid. Sjekk det du, men ikke engst deg.

Skrevet

Takk:)

Hva kan dem gjøre på legevakten da?

Skrevet

Ingenting. De kan jo ta en ul og se om alt er iorden, men de får ikke gjort noe mer.

Skrevet

Selvfølgelig tar de ul i uke 4 om de tror at det er noe galt. Har selv hatt det i uke 5. Innvendig selvfølgelig.

Skrevet

Kan de se om alt e bra med barnet innvendig ul?

Skrevet

Det er ikke bare livmoren din som strekker seg da?

Skrevet

i begynnelsen av svangerskapet er det helt normalt med stikkende (ganske sterke) smerter i magen, helst nede til høyre i lysken, eller vekslende. Smertene debuterer gjerne i forbindelse med aktivitet (løfte tungt, snu seg fort, jogging, sex, orgasme osv).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...