Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 vurderer å flytte nedover til sarpsborg,for å gå skole et år.. noen med erfaring av å bo der?er det noen rikmanns vs fattigstrøk? tenker da mest på utlendinger i forhold til barnehage osv.. vil ikke at barnet vårt skal føle seg alene som nordmann osv.. takker for seriøse svar :-)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 sånne som deg som fremstår som både rasistisk og opptatt av klasseskille vil vi helst ikke ha her. bli hvor du er!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 er ikke så veldig rasistisk nei, men vil ikke ha ungen min i en barnehage der det er 90 % utlendinger liksom.. såååå er det noe forskjell? HI
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Kurland er fint, hannestad/yven er bra grålum er vel også ok... Jeg ville holdt meg unna greåker og alvim. Litt usikker på hvordan haflund/borgenhaugen er, det er på "feil" side av broa da, så blir fort endel køproblemer....
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 Sarpinger virker ikke så hyggelige..
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 ser nå at skolen ligger i/på? borgenhaugen, så hvis noen har erfaring derfra mottas det også med takk! HI
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #10 Skrevet 12. august 2010 Jøss...er man rasist fordi man ikke vil ha ungen i bhg/skole der det er flest utlendinger?? Jeg setter ikke mine barn inn i Tøyen skole liksom, der er jeg usikker på om det er noen etnisk norske igjen. Jeg er langt fra rasist av den grunn!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #11 Skrevet 12. august 2010 Annbfaler deg heller og flytte til Fredrikstad, Sarpsborg er ikke noe fin by og bo i .. Men bor selv i fredrikstad og er en kjempe fin by og bo i :-)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #12 Skrevet 12. august 2010 Jeg har vært en del i de byene, anbefaler også Fredrikastad. Selv om det er på feil side:-P Jeg bor i Vestfold:)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #13 Skrevet 12. august 2010 Hei! Hvis det er på Borg vgs du skal begynne på, så er det et fint område å bo i. Jeg liker meg godt der og det er ganske få utlendinger der. De holder seg i byen og på Alvim. Sarpsborg er en fin by, selv om de fra Fredrikstad mener det motsatte.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #14 Skrevet 12. august 2010 Hei det er østfold fagskole eller hva den heter jeg tenker å begynne på HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå