Gå til innhold

Hvilken vogn har dere valgt?


Sunshine med småtroll:)

Anbefalte innlegg

Må jo ha en som er såppas romslig at det er plass til både pose og baby noen måneder fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har valgt Simo kombivogn. Den er veldig praktisk, stor og romslig synes jeg :-) Kjøpte en brukt 2006 modell av ei venninne( vogna er like fin som en ny! )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker på teutonia spirit s3 eller Emmaljungavogn og easygrow dunpose eller voksipose.

Vanskelig å bestemme seg. Den siste føles som en sikkerstikk og det den første vogna er kul, men usikker altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Mountain buggy, men vi venter jo tvillinger, så vi valgte den fordi den er så lett og går gjennom vanlige dører.

 

Hadde Quinny til de to andre jentene, synes tre hjuling er best å trille :) Men, nå har jeg alltid hatt små babyer og barn, så den var perferkt for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal bruke Emmaljunga Edge Duo som vi brukte med eldstemann, den har vært helt knall! Brukte den til han var over tre år, den tåler all slags vær, er relativt lett, har plass til poser og stæsj under vogna og er veldig god å trille. Kjøpte den i Sverige den gangen og sparte nesten 2000 kroner.... Anbefales!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga City Cross her - fordi den er så lett å løfte inn og ut av bil og fordi det ikke gjør noe at bagdelen er 4 cm kortere enn Edge Duo når babyen er ute av skinnposen innen den vokser seg så stor. Da er det jo sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bruker jeg de samme vogna som vi hadde til jenta vår i 08. Simo kombivogn. ¨Men har fått i ei sånn lita vogn som bilstolen passer i. Synes simo vogna var for tung å dra inn og ut av bilen. Veldig snedig med ei lita og lett vogn for å ha når vi skal på butikken o.l :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har TFK twinner twist fra før, så vi har bare kjøpt baggen til den, men vi har også kjøpt søskenvogna til TFK.(twinner twist duo), som vi kommer til å bruke softbag i i begynnelsen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal selge min quinny vogn som jeg har brukt til mine to første og har bestilt meg en tfk twinner twist på nettet:-) er veldig fornøyd med det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke kjøpt vogn ennå, venter litt med det- tør ikke.. Men har kjøpt dunpose fra easygrow med lammeskinn inni. Den virker veldig god ihvertfall. Har pakket den godt bort da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valget falt på Emmaljunga's City Cross:) Har flere kollegaer som har denne og de har ikke fått fullrost den nok, så regner med at valget var, og er, trygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Sverige og kjøpe Emmaljunga City Cross. Man sparer vist 1200-1300kr på det, men etter som jeg har skjønt så får man ikke med stelleveske og fotpose i prisen i Norge. om det er sant så sparer man jo faktisk mye mer.

 

Det vi har tenkt til er og kjøpe dypbagen i en farge og sports delen i en annen. Akkurat som å få ny vogn når sportsdelen skal på. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe av grunnen til at vi velger city cross. for den er minst(med fire faste hjul) og veier minst. tar mindre plass enn edge duo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi venter tvillinger derfor har jeg valgt teutonia team cosmo siden barna kan sitte emd ansiktet mot deg i sportsvongdelen. dessuten funker den supert på grus og i sne :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bruke vår gamle Simo kombivogn som vi kjøpte ny til eldstejenta, den er nå 9 år gammel, men like god som ny og jeg husker jeg var veldig fornøyd med den første gangen iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...