Gå til innhold

Selvgode damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noen debatter inne på dette forumet her som tilsynelatende bare nekter å dø; og noen av dem selvfølgelig fordi de opptar folk i større grad enn andre debatter. Eksempelvis debatter om bilseter, når det er greit å dra på fest etter fødsel, når det er greit å ha barnevakt osv.

Det som aldri slutter å forundre meg, er hvor mange utrolig selvgode damer som på død og liv skal fortelle alle andre hvor mye bedre de er til enhver tid! Det er greit å ha forskjellige meninger; verden hadde blitt utrolig kjedelig hvis alle hadde ment det samme om alt, men det må vel for pokker gå an å si hva man mener uten å rakke ned på andres meninger?!

Det må være utrolig mange damer på dette forumet her som lider av et seriøst mindreverdighetskompleks, ettersom så mange har behov for å gå til personangrep på noen fordi man ikke deler mening i en debatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!! Mange jeg-vet-best-uansett mødre her..

Skrevet

At debatter ikke dør er jo bra på en måte og når-kan-man-dra-på-fest er mye mer interessant enn Reima vs Troll synes jeg. Men jeg er helt enig i at det er merkelig hvordan folk går til personangrep på hverandre.

Det blir som en kompis av meg sier:

De som hever stemmen i diskusjoner gjør det gjerne fordi de ikke har noe annet å komme med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...