Gå til innhold

Er du snill eller litt "ond"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt begge deler tror jeg. Jeg er stort sett veldig snill, men jeg kan stille strenge krav til folk, nesten litt hensynsløst til tider. Så litt ond også.

Skrevet

Det er godt å se at folk har litt selvinnsikt dersom som du sier;man er litt hensynsløs til tider. :)

Skrevet

Snill, bare snill, faktisk :-)

Skrevet

Jeg er snill, men kan bli ond om jeg vil. lar meg ikke pirke på nesa.

Skrevet

Snill! Mon tro at alle tror de er snille, men ikke ser at de sårer og skader andre?

Skrevet

Jeg er nok litt ond, har alltid visst det. Prøver å skjule det, men jeg vet det er sånn det er.

Skrevet

Jeg er stort sett alltid snill. Unntaket er når noen gjør meg, familie eller venner av meg noe - da kommer djevelen frem.

Oppfører folk seg, så er jeg snill.

Skrevet

Har alltid trodd jeg var ond, men mistenker at jeg egentlig er snill. Trodde jeg var ond fordi jeg ikke er spesielt tålmodig, stiller store krav, har altfor høy selvtillit og setter mine og mine nærmestes behov først, men har etter at jeg ble voksen til stadighet blitt overrasket over mine "snillere" venners evne til å glede seg over andres ulykke, ønske andre vondt og trang til å straffe ugjerninger. Disse egenskapene har ikke jeg, så kanskje jeg er snill?

Skrevet

Jeg er en skikkelig bitch til tider, men er ganske snill også. Så litt begge deler :)

Skrevet

Play nice, and I'll play nice..

...play dirty, and I'll make sure you'll never get clean again!

Skrevet

Man kan vel være snill selv om man setter grenser for folk? Spørs vel hvordan man gjør det...

Før tenkte jeg at å være tilgivende var et svakhetstegn - for da godtar man at andre tråkker på en... Men nå har jeg (endelig) innsett at man ikke trenger å godta "dritt" fra andre, selv om man har tilgitt!

Man står fritt til å gå sin vei eller kutte ut et menneske dersom det mennesket ikke fører noe godt med seg, men ved å ikke tilgi så straffer man bare seg selv.

Hmmm mulig at dette ble litt på siden av temaet men men..

Skrevet

Jeg er ikke snill eller ond. Er det de eneste kategoriene?

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet snill, men ikke dumsnill og ukritisk. Kan være ei skikkelig megge til tider når det trengs og mot folk som fortjener det.

Ond er jeg ikke i hvertfall, kritikk gis der det trengs og jeg er ikke redd for å trampe på tær når det blir nødvendig i hverdagen.

Kan ikke fordra onskapsfulle folk og de som koser seg i skadefryd over andres elendighet, de får fort gjøre kjennskap med megga.

Skrevet

ond:-( Men jeg prøver å skjule det, så alle tror jeg egentlig er snill. Bare de nærmeste som av og til får se mitt egentlige jeg...

Skrevet

Pure evil.

Skrevet

Ingen er bare det ene eller det andre. Jeg liker å tro at jeg er mest snill, men har nok mine onde stunder. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...