Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 ingenting som kommer opp ! noen ganger skjennes det ut som om jeg må rape, men får det ikke til, å da ender det i brekninger. noen flere? og noen som vet hvorfor? det er ikke behagelig....
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Gravid? Hvis ikke har de flotte tabletter mot dette på apoteket...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Ja, jeg har det slik. Er gravid da, i 13. uke, så det er nok derfor jeg har det. Men om du ikke er gravid, kan det være forstoppelse, eller dårlig tarmfunksjon.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Da er du faktisk heldig. Bedre slik som du har det nå enn å ligge over do hele dagen og at alt man spiser kommer ret topp igjen. Grattis med småttis da!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #7 Skrevet 12. august 2010 jeg hadde det sånn da jeg gikk gravid - brakk meg konstant, kastet bare opp 2 ganger. Men forferdelig med de brekningene! Det er nesten bedre at det kommer opp noe...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Tusen takk huff ja, det er ekkelt, for man må henge over doen uansett, for pluttselig så kan det komme noe... men som regel er det bare luft som kommer opp... når det førs kommer opp noe så blir jeg frisk i et kvarter ca, men så starter det på nytt... trodde ikke det skulle være så tøfft å være gravid... -HI
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Prøv ingefær, te fra helsekostbutik, fersk rot i middagsmat, eller flytende i kapsler. (I Norge harr kapslene godkjent mengde og er blandet opp med peppermynte olje, men kjøp dem for all del ikke i utlandet. Ordre fra fastlegen min, da jeg skulle på svenskehandel og spurte.) Du kan også prøve akupressur = å trykke på et punkt som tar vekk kvalme. For dem dette funker på kan det være fint å kjøpe et såkalt seaband som presser hele tiden. Det har de også på apoteket. Ellers er det bare å vente, for det vil gå over! Lykke til! Hilsen uke20, endelig ferdig med det styret.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #10 Skrevet 12. august 2010 takk for svaret jeg brukte seaband, men de har mistet effekten førler jeg å ingefær kapsler med peppermynteolje spydde jeg bare opp..gikk rundt å rapet peppermynte, å det tålte jeg ikke har prøvd å spise før jeg står opp også, men siden jeg ikke liker mat på morgenen så spydde jeg av det å. så jeg får vel bare vente da? skolen begynner snart også...huff :/ -HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå