Gå til innhold

Nån som har en feeling på ka dæm bær på? H*N? :)


Snart e trekløvern i boks ♥♥♥

Anbefalte innlegg

Æ har en følelse at det e ei pia. Meeen mann min meine at det e en gutt. Han hadde rett ang dattra vårres for 4 år sia.. (da æ meinte det va en gutt, va så likt mitt forrige svangerskap for 6 år sia da vi fikk en gutt.) Åsså hadde vi en sp for 4 mnd sia. Så han e usikker på om det heng igjen ifra sp (guttefølelsen altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir spennanes å se om det stæmme. Ska dåkker vite om dåkker får tilbudet på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg òg har ein følelse av jenta... Me ville ikkje vita for 2-3 år sidan ka kjønn me venta, men vett ikkje om me vil vita nå heller. Sist gjekk eg lenge med følelsen av gut, før eg skifta følelse når eg var over halvveis. Me får sjå koss det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på følelsen at det er ei jente..

 

Er ekstremt kvalm til tider og puppene har vokst noe voldsomt og er veldig vonde, sånn var det ikke da jeg ventet gutten min sist gang..

 

Men det er nok følelsen jeg stoler mest på, og den sier egentlig jente..

Det tror også min mann :)

 

Viss vi får mulighet til det, så vil vi vite det på ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har guttefølelse, har de samme symptomene som første gangen jeg var gravid. Mista da en gutt i uke 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist! Men du får nok bra oppfølging denna gang! Lykke til. Blir arti å se ka resultatet blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir en jente til, har en jente på 2 år fra av. Har bare en følelse av at vi bare skal få jenter:) hadde jo vært praktisk å fått det samme kjønnet igjen, har så masse klær etter dattera mi på 2 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse på at det er en liten gutt, siden symptomene er så like de jeg hadde sist. Men det blir spennende å se på ordinær UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har følelse på at da er jenta dinna gangen. Har gutt fra før og da e overhode ikkje sånn så sist. Men kan ta feil :-)

 

Spele ingen rolle,bare babyen e friske:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så tidlig enda at jeg har ikke fått noen følelse....er som om jeg tror det er gutt siden jeg har en gutt fra før og derfor tror vi kun kan lage gutter..men det kan jo være ei jente. Får se hvordan symptomene blir denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har på følelsen at det er ei jente, noe den kinesiske kalenderen også bekrefter. Men, følelsen min sa med en gang også at det er to inni der.. tror jeg må lufte det til legen min når jeg skal på kontroll i mårra, kanskje man må ta en tidlig UL for å sjekke..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette er en gutt, siden jeg har vært mye dårligere i begynnelsen denne gangen... Men det er enklere med ei jente, for da er alt av klær i hus allerede =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er ei jente, har bare en slik følelse og i tillegg en uke før vi fant ut at jeg var gravid så drømte jeg om at vi hadde ei lita jente i hus :)

 

Har en gutt fra før og da og hadde da også følelse av at det var en gutt + drømte om den lille gutten før vi fant ut at jeg var gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags symptomer har dere som føler dere får gutt igjen?!Veeeldig ømme og store pupper her og veldig oppblåst,ellers ikke så mye symptomer..Spent på hvem som skjuler seg i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...