Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Forrige helg var foreldrene mine barnevakt for dattera vår, slik at vi kunne få oss et fredelig hotellopphold som avslutning på ferien. Vanligvis pleier stuepikene å komme inn og re opp senger osv. først etter kl 11-12, når de er ferdige med dem som har sjekket ut den dagen. Men her var det tydeligvis annerledes. Allerede kl halv ti skulle hun inn! Problemet var bare at da hadde vi ennå ikke stått opp. Vi lå faktisk kliss nakne oppå dyna og pulte, med TVen ganske høyt på. Hørte ikke at noen banket på, og plutselig stod hun der. Det var jeg som først oppdaget henne, siden vi lå i misjonærstillingen. Hun ble tydeligvis ganske overrasket, og stod bare stille i flere sekund før hun mumlet "unnskyld" og stakk ut igjen. Mannen min turde nesten ikke gå i korridoren etterpå av frykt for å treffe henne. Ikke ble det noen god avslutning på samleiet heller. Mannen sank bare sammen og ble irritert. Utsatt til kvelden i stedet.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Kunne vel bare invitert henne med på en trekant? Sikkert det hun var ute etter. Lei av bare å re opp lakener klissete av kjønnssafter dagen lang.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Det er derfor det finnes sånne fine skilt på innsiden av hotelldørene...Neste gang henger dere ut skiltet med "do not disturb", og så slipper dere uanmeldt besøk ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Det var ikke noen sånne skilt her. Et gammelt hotell. Og altfor lytt mellom veggene, oppdaget vi etterpå ...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Uff det hørtes kjedelig. Vi var også på hotell i sommer, og den første morgenen kom vaskehjelpen inn på rommet klokken 8(!!) om morgenen. Da var ikke vi våkne akkurat, så det tok litt tid før jeg fikk summet meg og gitt lyd om at det faktisk var noen i rommet og hun måtte komme seg ut, Etter det hang vi alltid ut skiltet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå