Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Jeg kan snakke normalt med sykepleiere og andre helsearbeidere om meg og mitt, men så fort jeg må sitte og forklare meg for en lege, blir jeg kortfattet, gråtkvalt og stakkarslig... føler meg bare så dum. Har utviklet angst for å dra til legen, for jeg vil ikke dit hvis jeg ikke er 120 % sikker på at det er noe ordentlig galt... Men selv da er jeg redd jeg ikke blir tatt på alvor. Har hypokondri i familien, og er livredd for å bli tatt for å være en selv. Hater medisiner og har skyhøy smerteterskel... ja, det går nesten på helsa løs. Har dere noen forslag til hvordan jeg kan klare å forholde meg normalt til leger???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå