Gå til innhold

Fest etter fødsel...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere egentlig med???

 

En dame spør om det er greit av mannen drar på festival 2-3 uker etter fødsel. Så god som alle sier a det er greit, tenk på alle alenemødrene, de klarer seg uten pappa.

 

Men dersom noen så mye som ymter om at de tenker på å lære barnet å ta flasken slik at mammaen kan komme seg litt ut før barnet er 10 måneder, er det nesten barnemishandling.

 

Så klart pappaen kan gå på denne festivalen, men dere må huske, pappa er like mye foreldre til barnet som mor.

Ikke kjeft på deres medsøstre som ønsker å komme seg litt ut av huset.

Vi lever faktisk i 2010, og det er noe som heter likestilling

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns begge deler er like greit, jeg. Begge foreldre må få lov til å komme seg ut av huset når de ønsker det. Folk får gjøre det som passer for dem, og ikke være så opphengt i hva andre måtte syns og mene hele tida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...