Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Jeg er gravid, nesten 8 uker på vei. I natt våknet jeg av takvise magesmerter... Lå lenge våken og kjente på og det varte nok i noen timer. Var derfor overbevist om at dette gikk galt. Men, det har ikke kommet noe blod (enda). Noe annet rart er at kvalmen jeg har hatt de siste ukene i dag har vært totalt fraværende, det samme har halsbrannen. Er dette egentlig noe å kontakte lege for, eller bør jeg vente og se det an? Har hatt en sa og en ma tidligere, så merker at nervene er litt frynsete.... Hva ville dere gjort?
Gjest Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Tatt kontakt, tror jeg. Det er jo greit å få sjekket det opp så du slipper å gå og bekymre deg.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Er det ikke ligamentsmerter du har hatt i natt? Jeg hadde også det i ukene der, men det var jo ikke noe galt fordi:-)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Er det jeg lurer på... Men det kom takvis med noen minutters mellomrom og kjentes i livmoren, som kynnere/rier. Også er det merkelig at jeg har mistet symptomene da, men det kan jo være helt tilfeldig. Usj, orker ikke være hysterisk, men blir jo litt bekymret. Skal ikke til 1.legekontroll før om to uker og det er jo en hel evighet til.. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå