Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? nb: ikke interessert i å vite hva motstandere av one piece mener om det, vil bare vite hvor jeg kan kjøpe det ;o)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Til baby heter det sparkedress, og det får du rett og slett alle steder. Om det absolutt må være av merket one piece vet jeg ikke hvor du får det, men jeg lurer i såfall veldig på hvorfor du ønsker å kunne glide opp dressen forran babyens ansikt.....?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 samme som over her sier, til baby heter det sparkedress/heldrakt og finnes overalt, med og uten føtter og med søte dyr på fremsiden Til de litt større babyene/barne ( 86 str og oppover) så har de one piece drakt på Cubus nå, sikkert mange andre steder også, men det var kun der jeg fant i 1-2 år str....
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 hvorfor svarer du hvis du ikke vet 11.15? har noen sagt at dressen skal lukkes over babyens ansikt??? makan,....
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Hehehe, noen svar eer bare rare. Søkte i google fikk denne siden opp: http://www.finekler.no/index.php?main_page=index&cPath=80 Kom opp flere søk, så det er relativt lett å få tak i. Prisene har også gått noe ned, kanskje fordi butikkene fant ut at ikke så mange gidder å betale 1000kr for en one piece til en liten unge:) Men 349, er jo en god pris:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå