Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Guri, det å flytte, bytte bank og få ny jobb samtidig må jo bli litt rotete. Man må regne med litt svinn i store bedrifter... Men når lønna fra gamle jobben ligger på den nye kontoen som jeg ikke har fått tilgang til, kun kort, ikke pin og ikke tilgang til nettbank, og lønna fra den nye jobben kommer pr post siden de ikke hadde kontonr, så blir man lettere stressa... Men alt er under kontroll, en viss kontroll ihvertfall. Det tar nok bare litt lengre tid enn jeg hadde forventet.. Aldri mer skal jeg ha så mange baller i lufta samtidig!! Er litt grinete, gledet meg så til lønn, siden jeg har vært student de siste 5 årene, og elev før det igjen, så gledet jeg meg veldig til en skikkelig lønning. Også blir det rot, som vanlig... Jaja, lenge leve galskapen!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Det høres ut som det er mange baller i luften på en gang ja Men så bra det blir når alt kommer på plass! Gratulerer med ny jobb og bopel Godt du har det under en viss kontroll hehe og det høres ut som det ordner seg, men kjipt når det blir kluss i systemet.. Ha en fin dag
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 jo takk... Er bare surt å ikke ha de pengene for hånden nå, hadde tenkt å handle inn litt småting som jeg har ønsket meg lenge og litt ting til poden nå mens jeg har fri. Men men, forhåpentligvis kommer pengene meg i hende før helgen, slik at jeg kan bruke litt penger da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå