Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Jeg har søkt om lån og stipend fra Lånekassen, men fått avslag på dette av diverse grunner som jeg ikke vil gå inn på. Det jeg lurer på da er om det er mulig for meg å bare søke om lån hos de. Har nemlig hørt om folk på vgs som tok opp lån hos Lånekassen og brukte pengene til f.eks å kjøpe bil. Da blir det jo akkurat som et vanlig forbrukslån, bare med en mye bedre rente. Jeg er registrert som student og går på skole, hvis det skulle ha noe å si. Håper noen kan hjelpe!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Skulle tro du ikke fikk lån. Siden det var det du søkte om i første omgang.. Men gi det et forskøk. Skader ikke å prøve! Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 er det ikke bare lån en kan søke på i lånekassen nå da?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Man søker jo i første omgang lån (i hvert fall når det er snakk om høyere utdanning) og man KAN få dette lånet omgjort til stipend dersom man består eksamen. Så alt heter jo lån, og siden du fikk avslag på det, er nok svaret nei. Hvis du skal ha det svaret som er riktig, er du jo nødt til å kontakte Lånekassen. De kan da svare bedre på dette enn de fleste her inne, med mindre de tilfeldigvis er ansatt hos Lånekassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå