temine Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Kan jeg lage iskake med f.eks biter av hvit sjokolade eller vanlig kokesjokolade istedenfor daim? Noen som har prøvd?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Har ikke prøvd, men det burde jo gå bra. Selve oppskriften på kaka er jo ganske "nøytral", så bør jo kunne gå å blande akkurat det man vil av sjokolade oppi
Trultetryne Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Det tror jeg går helt fint. Jeg lagde Oreo Iskake her for en stund siden og det var omtrent samme oppskrift som på Daimkake.
Venja Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Jeg lager daimiskake med melkesjokolade. Det går helt fint. Pleier å ha raspe melkesjokolade på toppen til pynt og selvsagt biter av melkesjokolader inni. Tror du igrunn kan velge å vrake i hvilken sjokolade du vil ha på
temine Skrevet 12. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2010 Lagde den med nyplukkede bringebær og hvit sjokolade. Også bringebærsaus oppå. Det ble godt det:)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå