Gå til innhold

Spm om "Angelsound"


KmammaK

Anbefalte innlegg

Hei, har sett at noen har snakket om denne, og syns det høres koslig ut å kunne høre litt av og til, men er det noen som har erfaring med denne eller lignende?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Vi kjøpte doppler som man får tak på Teknikk magasinet, da samboer ikke kunne være med på første undersøkelse hvor jeg fikk høre hjertelyd.

Og vi fant hjertelyden,men d visste seg å være min(gikk litt for sakte..)Så etter å ha sett hvor legen sjekket, fant vi riktig hjerte :)

Og d hørtes akkurat ut som en galloperende hest. hehe

Det fulgte med øretelefoner og en liten tube med gele. Man bør flytte den forsiktig, ellers høres d veldig mye støy (og høyt!)

Noe mer/annet du lurte på?

Samboer syntes d var vel verdt pengene iaf! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte angelsound her: http://www.emimport.net/ og kan anbefale det på det sterkeste:D Koster 350kr nå på tilbud, og var verdt hver en krone syns jeg:) Hadde ingen problem med å finne hjertelyden første gang. Tok kanskje 1 min.. Bruker litt olje på, (følgte ikke med gelè) og det virker fint.. :) Deilig å kunne høre hjertelyden hvis bekymringene sniker seg innpå!:P

 

I grunn et veldig brukervennlig apparat, med en knapp og høretelefoner, ganske idiotsikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere begge to:)

 

Jeg fant på ebay til 209 kroner eller hva det var, med frakt, så får jeg bare håpe jeg slipper tollen, det skal vel være under 200 kroner men:(

Høres koslig ut å kunne høre av og til, så tenkte jeg kan jo selge den igjen om jeg ikke bruker den.

 

Hørte på lyden hos jordmor for litt tilbake og syns også det var som en hest! :)

 

Synes fortsatt det er rart å ha noe kravlende inni seg.. så tror blir fint å "sette" disse bevegelsene sammen med lyd:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på ebay og er kjempefornøyd:)!

Frakten regnes ikke med, kun det du betalte for varen så der blir det ikke toll:)!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...