Gå til innhold

hjelp i NAV-jungelen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal søke nå om disse permisjonpengene og er totalt forvirra..

1. jeg og far må søke hver for oss?

2.skal arb.giver fylle noe ut? enn hvis man går i vikariat+

3. engangstønad er eget+

 

noe jeg har glemt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Dere skal vel normalt sett skrive detaljene deres på samme skjema

2. Ja. Alle arbeidsgivere, hvis dere har flere, må fylle ut og sende inn (ellers bryr ikke NAV seg om inntekten derifra)

3. Engangsstønad får du hvis du ikke har opparbeidet rett til foreldrepenger. Du bruker samme skjema som for 1.

 

Er du heldig går det an å få vettug hjelp på NAV-kontoret. Ta med skjemaet når du har fyllt ut så godt du klarer og be om å få prate med noen som kan foreldrepenger så du får sjekket at alt er gjort riktig :)

 

Skrevet

Du får ikke både foreldrepenger og engangsstønaden. Engangsstønad er for den som ikke har krav på foreldrepenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...