Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 skal søke nå om disse permisjonpengene og er totalt forvirra.. 1. jeg og far må søke hver for oss? 2.skal arb.giver fylle noe ut? enn hvis man går i vikariat+ 3. engangstønad er eget+ noe jeg har glemt????
Gjest Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 1. Dere skal vel normalt sett skrive detaljene deres på samme skjema 2. Ja. Alle arbeidsgivere, hvis dere har flere, må fylle ut og sende inn (ellers bryr ikke NAV seg om inntekten derifra) 3. Engangsstønad får du hvis du ikke har opparbeidet rett til foreldrepenger. Du bruker samme skjema som for 1. Er du heldig går det an å få vettug hjelp på NAV-kontoret. Ta med skjemaet når du har fyllt ut så godt du klarer og be om å få prate med noen som kan foreldrepenger så du får sjekket at alt er gjort riktig
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Du får ikke både foreldrepenger og engangsstønaden. Engangsstønad er for den som ikke har krav på foreldrepenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå